Flema opravila shortlist, postupují jiné kampaně
Chyba v aplikaci způsobila mylný výčet prací na shortlistu. Vítězové budou známi 15. října.
Pořadatel mediální soutěže Flema, společnost Flemedia, musela opravit finálový shortlist. Při sčítání hlasů totiž došlo k chybě, a to kvůli mylně nastavenému algoritmu v nové aplikaci, kterou pořadatel soutěže použil. Do finále soutěže se tak nakonec dostaly zcela jiné práce, než bylo původně oznámeno.
„Omlouváme se vám všem za komplikace, které jsme tímto způsobili a také za předčasnou radost či zklamání. Věříme, že je důležité, aby vyhrály ty nejlepší kampaně, které jsme letos mohli v Česku a na Slovensku zažít,“ uvedl za pořadatele René Jež.
Ve finále je nakonec deset českých a devět slovenských prací. Nejvíce zastoupení mají z tuzemských mediálních agentur skupiny Omnicom (nominace pro PHD, Attention! Media) a WPP (nominace pro MEC a MediaCom). Na shortlist se dostaly i práce některých zadavatelů (Česká spořitelna, Marks & Spencer) a rozhlasových zastupitelství RRM a MMS.
Slovenské agentury zastupují ve finále nejčastěji agentury ze skupiny WPP, nominace mají také Carat, Digita.sk, Starmedia a Zaraguza.
Aktualizovaný shortlist soutěže Flema, 2014
Nejlepší využití TV |
Telecom – Superstar Social TV / MEC Slovakia (sk) |
Jameson – Chuť nade vše v Show Jana Krause / PHD ČR (cz) |
Nejlepší využití rádia |
Skiareál Klínovec + Fajn rádio – Fajn lyžák na Klínovci / Media Marketing Services (cz) |
Bobík – S Bobíkem je legrace v každém věku / Regie Radio Music (cz) |
Nejlepší využití tisku |
IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk) |
Nejlepší využití OOH |
SANANIM – Končím s hulením / Attention!Media (cz) |
Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz) |
T-Mobile – Deezer taneční parket / MediaCom Praha (cz) |
ICE&FIRE – Interaktívny horiaci billboard / Zaraguza (sk) |
Nejlepší využití digitálních médií |
OPEL – Opel 24 hodín / Carat Slovakia (sk) |
Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i nejbližším v první facebookové nabídce hypoték vůbec! / Česká spořitelna (cz) |
Forbes – Život není fér / Y&R Praha (cz) |
Nejlepší využití kinoreklamy |
Česká spořitelna – Rodina nás baví / MEC Czech (cz) |
Nejlepší malá kampaň |
Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz) |
Telekom – Nepočujúci / MEC Slovakia (sk) |
Telekom – Depeche Mode / MEC Slovakia (sk) |
Uniqa – Meteo Uniqa / Mindshare Slovakia (sk) |
Nejlepší kampaň |
OPEL – Opel 24 hodín / Carat Slovakia (sk) |
Coca-cola – Pošli dobro ďalej / STARMEDIA (sk) |
Práce je možné prohlédnout zde.
-mav-