O2 podpoří s oživlým modemem pevný internet

pátek, 03. října 2014, 14:45 Reklama MediaGuru

Operátor 02 se v nové kampani zaměřuje na nabídku fixního internetu.

Operátor O2 spouští o víkendu po více než třech letech kampaň na podporu pevného internetu na doma. V roli hlavního hrdiny se představí oživlý modem, jehož úkolem je vysvětlit benefity fixního připojení od O2. Kampaň poběží v televizi, tisku a outdooru a na internetu.

„Zákazníkům chceme prostřednictvím kampaně sdělit, že díky internetu od O2 mohou využívat spoustu dalších služeb, jako třeba sledovat televizi na čtyřech různých zařízeních nebo si zabezpečit dům,“ říká David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností.

V trojici televizních spotů, které budou v průběhu října postupně zařazeny do vysílání, se diváci seznámí s mladou rodinou, které usnadňuje život internet od O2 zhmotněný do podoby živého modemu. První ze spotů se zaměří na pokrytí domácnosti kvalitním wifi signálem, druhý zdůrazní možnost úspor, třetí ukáže bezpečnostní systém, který ochrání domácnost před nezvanými hosty. Televizní spoty doplní sponzorské vzkazy, ve kterých se O2 vymezuje vůči lokálním poskytovatelům wifi internetu. Digitální část kampaně využije nestandardní formáty na nejnavštěvovanějších českých webech a komunikace na sociálních sítích a obsahových webech. Nemalé investice putují rovněž do výkonnostního marketingu.

„Propagaci pevného internetu od O2 jsme napříč všemi komunikačními i prodejními kanály postavili na jeho unikátních vlastnostech a přidané hodnotě, kterou zákazníkům přináší, “ popisuje Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace.

O2

O2_2

O2_3

Kampaň připravil interní agenturní tým společnosti O2. Režie spotů se ujal Alexandr Lauf, za kamerou stál Marek Bliss. Natáčelo se ve Vonoklasech u Prahy. Produkci zajistila společnost Boogie Films. O nákup a plánování médií se stará Médea.

-kch-