Výběr: Nejlepší světové reklamy roku 2014

středa, 31. prosince 2014, 08:02 Reklama MediaGuru

Podívejte se na výběr nejzajímavějších světových reklam uplynulého roku.

Na konci roku se ohlížíme za uplynulým děním a přinášíme výběr deseti světových reklam, které si podle našeho názoru zaslouží vaši pozornost.

Víte, jaká je nejtěžší práce na světě? Ta, kde pracujete 365 dní v roce, 24 hodin denně a nemůžete si oddechnout ani, když vám není zrovna dobře. A to vše bez nulového finančního ohodnocení. Už víte? Ne, tak se podívejte na reklamu od bostonské agentury Mullen pro společnost American Greetings.

Rodičovské radosti v celé své kráse znázornila další povedená reklama, tentokrát na novou Coca-Colu Life se stévií od argentinské agentury Santo.   

Americké módní značce Wren se letos podařilo na sebe strhnout pozornost zajímavým sociálním experimentem. Oslovila 20 neznámých lidí a požádala je, aby se před kamerou poprvé políbili. Za nápadem stojí Tatia Pilieva.

Britská organizace Save the Children upozornila ve spolupráci s agenturou Don’t Panic na utrpení syrských dětí ve vleklé občanské válce. Hypotetickým přenesením konfliktu do britských reálií přiblížila vzdálenou a mnohdy vytěsňovanou realitu jejich dnešního dne. Během prvních 24 hodin mělo video na YouTube přes tři miliony zhlédnutí, nyní počet zhlédnutí přesahuje hranici 43 milionů.

Německá agentura Kolle Rebbe vymyslela pro charitativní organizaci Misereor interaktivní plakát se zabudovanou čtečkou platebních karet. Díky tomu mohli kolemjdoucí jednoduše a rychle darovat malé částky na dobrou věc a hned pozorovat, čemu jejich dar pomáhá.

I další reklama, která dokázala rozproudit internetové vody, pochází z Německa. Tamní řetězec Edeka se rozhodl přidat si trochu sexappealu a se zpěvákem Friedrichem Liechtensteinem natočil supernadržený klip. Pod kampaní je podepsána agentura Jung von Matt. 

Silnou reklamu letos předvedl ve spolupráci s agenturou Heimat hobby market Hornbach. S claimem „Řekni to svým projektem“ poukazuje na sílu činů, které se obejdou beze slov.

Automobilová značka Mercedes-Benz si letos vystřihla rovnou hříšný tanec. Zatančil si sporťák S 63 AMG Coupé s užitkovým vozem Actro. Z jejich spojení poté vzniklo nové auto Mercedes Vito. Kreativa od agentury Lukas Lindemann Rosinski.

Sportovní značka Under Armour do svého spotu s claimem I Will What I Want (Budu tím, čím chci) obsadila americkou primabalerínu Misty Copeland. Odmítnutí do baletní akademie ji od snu být baletkou neodradilo. Kreativní koncept pochází od agentury Droga5.  

Další kampaň od Droga5, tentokrát pro pivo Newcastle, představila falešnou reklamu pro Super Bowl. Formou storyboardu ukázala reklamu, kterou by udělala, kdyby na ni byly peníze.

-kch-