Orbit sází v nové kampani na Ashtona Kutchera

středa, 14. ledna 2015, 14:00 Reklama MediaGuru

Nový rok startuje Wrigley s novou televizní reklamou, tentokrát s Ashtonem Kutcherem.

Společnost Wirgley představí v lednu novou televizní reklamu pro značku Orbit. Antonia Banderase, který se po obědě loučil s postavičkami z tzv. foodgangu, nyní nahradí Ashton Kutcher, jemuž bude sekundovat personifikovaná postava pizzy. Kampaň pokračuje v dlouhodobé komunikační strategii marketingové kampaně „Jezte, pijte, žvýkejte“.

Nový televizní spot bude v českých televizích uveden 19. ledna a poběží celkem 25 týdnů.

Kampaň pochází z dílny agentury CLM BBDO, Energy BBDO a s přispěním samotného protagonisty. Režie se ujal Matt Piemont. Natáčení probíhalo v Los Angeles. Launch reklamy na českém trhu bude podpořena agenturou AMI Communications, která se stará o PR značky.  

-kch-