Obchod Primy povede nový manažer, Jelínek se přesouvá

středa, 25. února 2015, 10:55 TV MediaGuru

Petr Jelínek se přesune na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.

Televizní skupina Prima připravuje změnu na pozici obchodního ředitele. Dosavadní ředitel Petr Jelínek (na fotografii) se v rámci společnosti přesune na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale, potvrdila ve středu Prima. Jméno nového obchodního ředitele ale neoznámila. „Jméno nového ředitele bude oznámeno v nadcházejících týdnech," uvedla. Do té doby povede Media Club stále Petr Jelínek.

Novým obchodním ředitelem má podle informací MediaGuru.cz být Ladislav Dianiška, který má mj. roční zkušenost s prací ve společnosti Kostelecké uzeniny koncernu Agrofert, kde zastával post obchodního ředitele. V Agrofertu pracoval do roku 2013. Před tím mj. strávil pět let ve společnosti Karlovarské minerální vody, odkud do Primy přišel i stávající generální ředitel Marek Singer.

Prima vytvořila pro prodej reklamy společnost Media Club, v jejímž čele stojí Petr Jelínek od loňského léta. Media Club na reklamním trhu prodává reklamu nejen pro kanály TV Prima (Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom), ale i pro TV Barrandov a od letošního roku i pro televizi Óčko. Óčko patří mediální skupině Mafra, která je součástí mediální divize Agrofert. Agrofert spolupracuje s Primou i v prodeji rádiové reklamy. Na rádiovém trhu společně prodává Rádio Impuls (Agrofert) s rádii skupiny GES (FTV Prima).

-mav-