Super Bowl se letos věnoval vážným tématům

pondělí, 02. února 2015, 16:51 Reklama MediaGuru

Reklamní přehlídku při finále ligy amerického fotbalu provázela i vážná témata.

Super Bowl, finále ligy amerického fotbalu NFL, v neděli přilákalo k televizní obrazovce miliony diváků. Na vysokou sledovanost každoročně sázejí i zadavatelé, kteří neváhají za třicetisekundovou reklamu zaplatit 4,5 milionu dolarů (110 milionů korun). Reklamy na Super Bowl jsou proto vážná věc a zadavatelé si na nich dávají pořádně záležet.

Letošní rok se reklamní spoty nesly ve vážném tónu, spíše než zábavě se věnovaly morálnímu poselství. Coca-Cola svůj spot věnovala tématu kyberšikany a jak je možné negativní zprávy změnit v pozitivní.

McDonald’s nechal své zákazníky platit „jen“ tím, že svým blízkým řekli, jak moc je mají rádi.

Procter & Gamble chce se svou značkou Always změnit stereotypní uvažování o tom, co to znamená dělat věci jako dívka.

Veřejná služba No More nechala ve spotu, ukazujícím interiér bytu po hádce, zaznít rozhovor bité ženy na tísňovou linku.

Pojišťovna NationWide upozornila na dětská úmrtí, kterým lze předejít.

Microsoft ukázal příběh Braylona O'Neilla – chlapce, který se narodil bez holenních a lýtkových kostí, a musí proto žít s protézami, či Estelly Pyfrom, která se svou mobilní školou jezdí za dětmi z chudých poměrů.

Přesto se vedle serózních reklam objevily i ty humornější. Odlehčenější tón zvolila automobilová značka Mercedes-Benz, která po svém převyprávěla Ezopovu bajku o želvě a zajíci.

Kia ke spotu přemluvila Pierce Brosmana, někdejší agenta 007, a to i přesto, že místo snipera mu dělala společnost sova a místo tanku mu cestu zkřížil sob.

Fiat si k vlastnímu vylepšení napomohl modrou pilulkou.

Chipsy Doritos zase naučily prase létat.

Všechny spoty ze Super Bowl můžete zhlédnout zde.

-kch-