Warc 100: Unilever na čele žebříčku nejlepších kampaní

čtvrtek, 26. února 2015, 13:05 Reklama MediaGuru

Stovce nejlepších marketingových kampaní, kterou zveřejnil server Warc.com, vévodí Unilever.

V žebříčku stovky marketingových kampaní s nejvyšší efektivitou a strategickým zaměřením, který sestavil Warc pro rok 2015, se na prvních dvou místech objevily kampaně společnosti Unilever. Nejvíce skórovala indická kampaň od Hindustan Unilever a její mobilní marketingová iniciativa s názvem Kan Khajura Tesan, určená pro indické venkovské obyvatelstvo. Ta uspěla už na reklamním festivalu Cannes Lions, kde vyhrála tři zlaté lvy. Kampaň připravily agentury Lowe Lintas a PHD.

Druhou nejúspěšnější kampaní je podle hodnocení Warcu kampaň Obrázky skutečné krásy značky Dove (rovněž Unilever). Kampaň od agentur Ogilvy & Mather São Paulo a PHD je postavená na rozdílném obrazu vnímání ženy vlastním pohledem a pohledem jiných lidí.

Třetí nejúspěšnější kampaní je kampaň internetové cestovní společnosti Expedia od londýnské agentury Ogilvy &  Mather.

Warc 100: TOP 10 nejlepších marketingových kampaní

Glbal campaign_Warc

Zdroj: Warc, kliknutím zvětšíte

-mav-