Česká Miss přitáhla přes 900 tisíc diváků

neděle, 29. března 2015, 09:48 TV MediaGuru

Prima v sobotním večeru uspěla s přenosem Česká Miss, stal se jedničkou večera.

Vyhlašování cen Česká Miss 2015 (Prima) získalo v sobotním večeru přízeň 915 tis. diváků starších 15 let (podíl 25 %), což byl v této divácké kategorii nejlepší výsledek pořadů vysílaných po 20. hodině. Díky tomu se skupině Prima podařilo dosáhnout nejvyššího podílu v hlavním vysílacím čase (D15+). V mladší divácké skupině 15-54 více bodoval snímek Hněv Titánů (Nova).

V celodenním podílu na sledovanosti se v sobotu nadprůměrně dařilo kanálu ČT sport, který v podvečerním přímém přenosu nabídl fotbalové utkání Česko - Lotyšsko. Sledovalo ho 519 tis. diváků nad 15 let (podíl 16 %).

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, sobota 28.3. 2015

pořad TV začátek tis. 15+ rating 15+ (%) share 15+ (%) share 15-54 (%)
Česká Miss 2015 Prima 20:15:15 915 11 25 23
Hněv Titánů Nova 20:28:02 730 8 19 27
Ceny Thálie 2014 ČT1 20:00:28 429 5 11 6
Kurýr 3 Prima Cool 20:07:21 344 4 9 11
Unesená Nova 22:23:21 325 4 16 20
Dědictví strachu Prima 22:40:26 260 3 16 14
Sejdeme se na Cibulce TV Barrandov 22:21:21 232 3 10 4
Hvězdy na Barrandově TV Barrandov 20:12:33 214 2 6 3
Vojna a mír ČT2 20:03:04 198 2 5 2

Podíl TV stanic v %, sobota 28.3. 2015, celý den, D15+/D15-54

shares_sobotaZdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.