Investice do médií v únoru mírně lepší díky televizi

úterý, 17. března 2015, 15:19 Reklama, TV MediaGuru

Za první dva letošní měsíce investice do médií podle monitoringu spíš stagnují.

Vývoj hrubých výdajů na reklamu v médiích v letošním únoru se podle ceníkových cen ve srovnání s lednem vylepšil a v souhrnu dosáhl 4,55 mld. Kč. To představovalo meziroční 4% nárůst. Nejvýrazněji se na tomto výsledku odrazila televizní reklama, která v hrubých cenách meziročně v únoru rostla o 12 %. Představovalo to meziroční nárůst o téměř 240 mil. Kč. Vyplývá to z dat společnosti Admosphere. Podle monitoringu v únoru zároveň stagnovala internetová display reklama a rádiová reklama, mírně pak rostla outdoorová reklama.

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru v únoru 2015 a 2014

vydaje_unor_1

Pozn.: Internet zahrnuje jen display reklamu.

Za první dva měsíce letošního roku registruje monitoring investic spíše stagnaci mediálních investic (+0,5 %). Nejlépe si podle monitorovaných cen vede televizní reklama.

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru I-II/2015 a I-II/2014

investice_leden_unor

Pozn.: Internet zahrnuje jen display reklamu.

Zdroj:  Admosphere (monitoring internetu zdroj: SPIR-Mediaresearch, ceny TV dle sledovanosti zdroj: ATO-Mediaresearch)

-mav-