Zuno cílí na běžce i originální blogery

pondělí, 02. března 2015, 07:36 Marketing MediaGuru

Zuno je sice na prodej, ale marketingové projekty plánuje i na příští rok.

Od ledna je veřejné, že online banka Zuno, která působí v Česku a na Slovensku, je na prodej. O novém vlastníkovi by mělo být rozhodnuto v několika měsících. Mezitím však Zuno dále komunikuje, spouští nové projekty, v nichž zdůrazňuje důležitost vlastní cesty, a marketingové aktivity plánuje už i na rok 2016.

Zuno chce oslovit běžeckou komunitu

ZunoRunTento týden Zuno zahajuje dva nové content-marketingové projekty, kterými chce zacílit na silné či originální komunity lidí. Prvním z projektů je ZunoRun, který tvoří šest profesionálních tréninků s běžeckými osobnostmi v období od března do září pořádaných ve spolupráci se sportovním centrem Running Mall. Cílem je dlouhodobé propojení s širokou běžeckou komunitou v Česku a oslovení lidí, kteří žijí aktivní život. Claimem projektu: „Běž si za svým“ chce Zuno vyjádřit odvahu objevovat nové zajímavé cesty. Právě s běžeckými aktivitami plánuje banka pokračovat i v příštím roce.

„Individualismus a objevování zde podprahově symbolizuje i výměnu staré banky za novou, která lidi nezdržuje na pobočkách a dává jim volnost. Běh, moderní životní styl a Zuno je už automatické a logické spojení. ZunoRun navíc bohatě propojí offline a online svět,“ říká lídr projektu ZunoRun Vladimír Michna.

S každým během bude prostřednictvím portálu ZunoRun.cz spojeno několik běžeckých příběhů, dále na něm budou k vidění umělecky zpracovaná videa a fotky z běhů z produkce agentur 4elements a Ponyhouse, instruktáže, běžecké rady a blogy běžců. S projektem bude provázaná i dlouhodobá nadlinková kampaň v televizi, rádiu, na internetu a sociálních sítích.

Na akce ZunoRun počítá banka s tisícovkou běžců. Součástí každého běhu bude profesionální běžecký trénink vedený sportovními osobnostmi, jako je například nizozemský sprinter Jerrel Feller, trenéry nebo známými africkými maratónci. První běh se uskuteční v sobotu 14. března od 10 hodin v pražské Stromovce a zúčastní se ho mimo jiné i šéf banky Peter Lakata. 

Více blogů, více barev

VíceBarevDruhým projektem je internetový blogerský magazín Více barev, s podtitulem „Když jdete svou cestou“, který vzniká spoluprací interního marketingového týmu se čtveřicí blogerských projektů. „Šlo nám o pestrost. Proto jsme vybrali projekty z různých oblastí – móda, design, sport a cestování. Název Více barev je metafora, která tuto pestrost vyjadřuje,“ říká Pavel Šafin, polovina tvůrčího interního týmu Zuno.

Mezi autory článků jsou například tvůrkyně internetového magazínu o módě Check Czech Fashion, duo Lucie a Natalia z blogu Číča v kleci, pětice kamarádů z cestovatelského blogu K moři na kole nebo běžecký trenér Miloš Škorpil, který se svou manželkou Danou vede Běžeckou školu.

„Cílem magazínu je ukázat, že život se nemusí vést podle klasického scénáře. To samé platí i pro banky, ty také můžou vypadat a chovat se jinak, než jsou lidé zvyklí,“ vysvětluje Dalia Moudrá z banky Zuno. Projekt Více barev bude propagován na internetu a sociálních sítích.

-kch-