Filmový festival představil logo a vizuál pro komunikaci

Najbrt
Karlovarský festival si letos připomíná 50. výročí. Akce je opět příležitostí pro prezentaci značek.

Organizátoři Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech představili v úterý nové logo, které bude provázet letošní 50. ročník. Letošní logo je pojato jako triptych. Jeho součástí je i hlavní komunikační vizuál, který bude sloužit pro podporu festivalu v mediální komunikaci – jde o plakát s dívkou na obrázku vpravo. Součástí loga jsou také portréty osobností, které se festivalu účastnily. Prezentované jsou jako mozaika (obrázek uprostřed). Logo odhalil jeho autor Aleš Najbrt.

Festival KV_logo

Jubilejní 50. ročník má být podle prezidenta festivalu Jiřího Bartošky oslavou filmů a diváků, kteří 50 let vytvářeli atmosféru v Karlových Varech. Festival odstartuje 3. července 2015. Letošní zahájení se nepovede v tradičním duchu, má jít o jakousi celonoční party pro všechny obyvatele a návštěvníky Karlových Varů.

Mezi akce, které organizátoři chystají, patří mj. koncert skupiny Lucie, který je připravován za podpory skupiny ČEZ. ČEZ touto aktivitou nahradí sobotní hudební maraton ČEZ Energy. Na Křídelní kolonádě proběhne premiéra dokumentu České televize o historii festivalu Filmová lázeň, představena bude také kniha Evy Zaoralové o 50 letech festivalu. Na Mlýnské kolonádě nabídne desetiminutovou světelnou show Vladimír 518. Má jít o audiovizuální show s retrospektivním pohledem na znělky, plakáty či fotografie, které se k festivalu pojí.

S letošním ročníkem se opět spojuje řada značek. Generálním partnerem je skupina ČEZ. Hlavními partnery jsou RWE, Vodafone a město Karlovy Vary.

Hlavními mediálními partnery jsou tradičně Česká televize, Český rozhlas, deník PrávoNovinky.cz a týdeník Reflex. Podle generálního ředitele České televize Petra Dvořáka se ČT dohodla na dalším tříletém období, kdy bude v roli hlavního mediálního partnera. „Smlouva by měla být podepsána v nejbližší době,“ uvedl Dvořák. Česká televize chce letošní ročník festivalu pojmout rozsáhleji než obvykle, nabídne mj. dva závěrečné přenosy.

Seznam značek spojených s 50. ročníkem MFF KV

Generální partner skupina ČEZ
Hlavní partneři RWE, Vodafone, město Karlovy Vary
Partneři Unipetrol, KKCG, Unicerdit, Lobkowicz, Eurovia CS
Oficiální pojistitel Allianz
Oficiální vůz BMW
Oficiální nápoj Karlovarská Korunní
Oficiální dodavatel elektroniky LG Electronics
Oficiální drink Finlandia Vodka
Oficiální šampaňské Moët & Chandon
Oficiální káva Nespresso
Oficální make-up artista Douglas
Ofiicální Fest Food Bageterie Boulevard
Dopravce Air France
Mezinárodní přepravní partner DHL Express
Hlavní mediální partneři Česká televize, Český rozhlas, Právo, Novinky.cz, Reflex
Mediální partneři JCDecaux, InStyle, TV star, Radio 1, Týdeník Dotyk
Dodavatel festivalových cen Moser
Dodavatel technologií Fujitsu
Dodavatel softwarového řešení Microsoft
Dodavatel vína Víno Marcinčák
Partner festivalového Instagramu Swissdent
Hlavní partnerské hotely The Augustine Prague, Spa Hotel Thermal, Grandhotel Pupp
Oficiální kolo Specialized
Partner projektu Kino bez bariér RWE Energie
Neziskový partner Aliance žen s rakovinou prsu
Podpora Ministerstvo kultury ČR, Karlovarský kraj

Logo a vizuál pro 50. ročník MFF KV 2015

Úvodní obraz nového loga

Úvodní obraz nového loga

Vizuál s účastníky festivalu na portrétech

Obraz s účastníky festivalu na portrétech

Hlavní vizuál pro komunikaci v médiích

Hlavní vizuál pro komunikaci v médiích

Zařazeno v rubrice: Marketing

DISKUSE