Kreativní outdoor: dynamika a další efekty v OOH

pondělí, 18. května 2015, 07:59 Outdoor MediaGuru

Společnost BigMedia, největší prodejce venkovní reklamy, představila několik kreativních formátů.

V průběhu posledního měsíce nabídla společnost BigMedia, největší prodejce na českém trhu venkovní reklamy, několik kreativních outdoorových ploch. Přinášíme jejich přehled.

Air Bank spustila z double bigboardu svázané prostěradlo. Chtěla tím vyjádřit, že týdně odejde ze „staré banky“ 2500 lidí. Navázala tím na svoji televizní reklamu a outdoorovou kampaní zdůraznila komunikovaný claim.

Airbank

Hodinářství Bechyně rozsvítilo značku Rolex na dynamickém backlightu. Společnost Hodinářství Bechyně se pro svoji kampaň rozhodla využít novinku na trhu venkovní reklamy. Dynamický backlight postupně zvýraznil jednotlivé části motivu.

Při příležitosti hokejového mistrovství využila společnost Huawei digitální počítadlo na reklamní ploše. Digitální počítadlo využívalo tzv. frankfurtský časový signál. Hned po každém zápase českého týmu ukázalo, kolik vteřin zbývá do dalšího duelu českých hokejistů.

BigMedia instalovala bigboard s LED panelem, který vyjadřoval podporu českým hokejistům ve čtvrtečním utkání čtvrtfinálového zápasu s Finskem.

Pro kampaň České pojišťovny byla využita speciální kreativní nástavba –  zvýraznění motivu nabouraného auta. Pro docílení realistického vzhledu bylo použito reálného kouře přímo z reklamní plochy. Společnost BigMedia uvedla nosič ve spolupráci s mediální agenturou OMD a kreativní agenturou Havas.

Standardní 2D nástavby využily značky Varmuža a Metropole Zličín.

Varmuza

Metropole

-mav-