Kofola představila letošní zamilovaný spot

pondělí, 08. června 2015, 09:46 Reklama MediaGuru

Značka Kofola tradičně na léto připravuje spot o lásce, tentokrát je z horolezeckého prostředí.

V duchu svého sloganu „Když ji miluješ, není co řešit“ uvádí značka Kofola každý rok nový „zamilovaný“ spot. Letos se příběh o lásce, který byl poprvé představen 4. června, odehrává mezi dvěma horolezci na skalách, kde si dívka svého spolulezce dokáže ubránit i proti nějaké „limče“. Klasický slogan se ve spotu promění na „Když ho miluješ, není co řešit“.

Spot je k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova, Prima, Markíza a Joj, v kinech a také na YouTube a Facebooku. 

Pod tvorbou spotu podepsán Petr Hanousek, který s Kofolou již několikrát spolupracoval. Režie se ujal Vojta Kotek. Produkci zajistila společnost Savage.

V souvislosti s novou kampaní budou probíhat také aktivity v gastro a retailových kanálech. „Ve vybraných hospůdkách dostanou zákazníci ke dvěma čepovaným Kofolám dárek ve formě nalepovacího obočí. Vybrat si budou moci z pěti krasavců, např. Praotce nebo Dřevorubce. V obchodech se zase lidé setkají s dvoulitrovou láhví Kofoly Original se speciální letní etiketou a POS materiály, navazujícími na reklamu,“ říká Gabriela Krumpholcová z Kofoly. 

Letní kampaň časově navazuje na jarní komunikaci se šišlajícím psem Ftefanem a Fofolou, která uváděla produktovou novinku v podobě meruňkové příchutě.

Z historie zamilovaných spotů značky Kofola

Reklamní spoty o lásce, zejména té nepodmíněné, mají u Kofoly svou tradici již od roku 2001. Od té doby byla připravena celá série spotů se zamilovanou tematikou. V loňském roce nasadila značka spot odehrávající se na pouti od již zmíněného Petra Hanouska.

Před dvěma lety komunikovala značka spotem z prostředí vlakového nádraží od agentury Saatchi&Saatchi se sloganem: „Když slova nestačí, pomůže láska“.

V roce 2011 byla uvedena zamilovaným spotem Kofola Bylinková, která svým vyobrazením milostného vztahu učitelky a jejího žáka vyvolala řadu negativních reakcí v České republice i na Slovensku. Kampaň vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

Známý je také spot z nudistické pláže nebo s názvem Láska není žádná věda.

-kch-