Magazín Luxury Guide prodává licence do zahraničí

pondělí, 15. června 2015, 13:15 Tisk MediaGuru

První zemí je Mexiko, kam původně český magazín vstoupil a kde se chystá na stánkový prodej.

Lifestylový časopis Luxury Guide, který jako první původní český lifestylový magazín prodal licenci na své jméno a know-how mimo hranice České republiky, má v plánu v zahraniční expanzi pokračovat. Od začátku letošního roku vychází mexická verze českého titulu.

„Na franšízách pracujeme již třetím rokem a není to jednoduché. Ne vždy se partneři hodí. Jižní Amerika i Asie jsou lokality, které jsou zatím nejzajímavější. Ale nebráníme se ani jiným zemím. Když se vybere špatný partner a následně se franšíza odebere, tak druhý start je velmi obtížný. Proto je pro nás rozhodující kvalitní partner, a ne lokalita,“ popsala MediaGuru.cz vydavatelka Milena Žampová důvod, proč se vydavatelství rozhodlo vstoupit do Mexika.

Titul vychází v mexickém vydavatelství Editorial Creacom, které mimo jiné odpovídá i za tamní edici časopisu Esquire. Luxury Guide Mexico se zaměřuje především na distribuci v luxusních pětihvězdičkových hotelech, v budoucnosti se ale chystá i na stánkový prodej. Mexická verze časopisu vychází jako dvouměsíčník v nákladu 40 tisíc kusů. Čísla jsou koncipována bilinguálně ve španělštině a angličtině a stejně jako původní česká edice informuje o aktuálním dění ve světě luxusních značek a produktů. Mezinárodní obsah doplňují novinky z lokálního prostředí.

Magazín Luxury Guide vychází v Česku čtrnáct let, zaměřuje se na luxusní módní značky. Distribuován je jako čtvrtletník. Vydavatelství Luxury Guide, s.r.o., vlastněné Milenou Žampovou, vydává od roku 2011 ještě čtvrtletník o zdraví a kráse Health&Beauty. Také ten je nabízen v rámci franšíz.

Mexická verze magazínu Luxury Guide.
Mexická verze magazínu Luxury Guide.

-mav-