Stolejda jde s Vágnerem do Programmatic Media

pátek, 26. června 2015, 07:16 Internet & Mobil MediaGuru

Nově vznikající společnost Programmatic Media se zaměří na regionální klienty.

Bývalý obchodní ředitel pro tiskové tituly v mediální skupině Mafra a šéf agentur Face Up a Comunica Roman Stolejda (na fotografii vlevo) se rozhodl přijmout novou profesní nabídku a v průběhu léta přechází do nově vznikající agentury Programmatic Media. Tu zakládá s Karlem Vágnerem (na fotografii vpravo) a jeho Scandal Media Group s partnery Davidem Bauckmannem a Vítkem Koldinským.

Programmatic Media se zaměří na digitální operace s důrazem na regionální klientelu. Stolejda má patnáctileté zkušenosti v oblasti prodeje regionální reklamy a péče o regionálního klienta. "Jsem rád, že společně s Karlem Vágnerem a dalšími spolupracovníky mohu nyní rozvinout projekt komplexního řešení pro lokální prodej. Přicházím do společnosti, která si dává za cíl vést s klientem dialog a přinést mu řešení pro růst jeho podnikání,“ řekl MediaGuru.cz Roman Stolejda.

Nová agentura bude pro své klienty zajišťovat komplexní mediální plánování i nákup reklamního prostoru. Chce nabízet konzultace v oblasti webové analytiky a SEO, pay-per-click kampaní a zajistí nákup prostoru i formou real-time-bidding (RTB).

„Spousta lokálních klientů se dnes rozhoduje podle svého vlastního úsudku, znalosti trhu a nebo rad někoho blízkého. Našim cílem je doplnit tyto osobní vazby a býti novým spolehlivým partnerem, jež poskytne nejlepší možný servis klientům nejen v regionech,“ dodává Stolejda.

Nová digitální agentura bude mít na začátku tým 15 lidí v regionech, který se má postupně rozšiřovat. Vedle svých hlavních činností zajistí Programmatic Media i PR kampaně jak v tištěných, tak v online médiích a kampaně pro klienty z celého území ČR.

Roman Stolejda

Přes 15 let se pohybuje zejména na trhu tištěných titulů v oblasti regionálního prodeje. Sedm let pracoval ve vydavatelství Vltava-Labe-Press (2001-2008), poté čtyři roky (2008-2012) z pozice CEO vedl společnost Mladá fronta Sedmička, která vydávala regionální týdeníky Sedmička. V letech 2012-2014 se v mediální skupině Mafra zaměřil i na národní prodej. V posledním roce vedl agentury Comunica a Face Up.

Karel Vágner

Na mediálním trhu působí přes 20 let. Zakládal mediální skupiny Starcom MediaVest Group, působil i v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava-Labe-Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení ekonomického deníku E15 na trh. Sedm let spolupracoval se skupinou Media Bohemia. V roce 2014 založil konzultační společnost Scandal Media Group.

David Bauckmann

Osm let působil ve společnostech Seznam.cz a Centrum.cz, aby posléze založil vlastní společnost Efektix. Patří k průkopníkům SEO optimalizace v ČR. V současnosti se naplno věnuje programatickému plánování, které chápe jako další vývojový stupeň v efektivním plánování internetové reklamy.

Vít Koldinský

V marketingové komunikaci a publishingu působí více než 15 let. Spoluvlastní digitální vydavatelství Story publishing a je majitelem reklamní a PR agentury Fruit Factory. Je zakladatelem a společníkem dceřiné společnosti Centrum Holdings provozující druhý největší realitní portál RealityMix.cz, kde devět let působil jako produktový ředitel. V minulosti se podílel na realizaci nových tištěných i online titulů a jejich vstupu na trh. Pro skupinu Mafra navrhl portál Technet.cz.

-mav-