Škoda Superb „vyslala“ Žižkovskou věž do vesmíru

středa, 22. července 2015, 13:16 Reklama MediaGuru

Škoda rozvíjí vesmírný komunikační koncept na podporu nového modelu Superb.

Škoda Auto spustila ve středu novou digitální kampaň, v níž navazuje na vesmírný komunikační koncept „Nekonečný prostor pro váš styl“ propagující nový model Superb. Po televizní reklamě, která pracuje s motivem „WOW-signálu“ z roku 1977, nyní přichází vypuštění Žižkovské televizní věže do vesmíru.  

Kampaň klade důraz na moderní technologie, komfort, bezpečnost a ekologii nového Superbu. Cílí především na firemní klientelu reprezentovanou fleet managery a na uživatele služebních vozů vyšších tříd. „Naše cílová skupina vyrůstala v 60. až 80. letech, v době velkého rozmachu letů do vesmíru. Řada z jejích příslušníků pamatuje přistání člověka na Měsíci, Vladimíra Remka jako prvního Čecha na oběžné dráze, s napětím sledovala mise Sojuz – Apollo či zpoza Železné opony zaznamenala první start amerického raketoplánu, stejně jako druhým směrem neúspěšný sovětský pokus o podobný stroj na konci 80. let,“ popisuje Tomáš Gregořica z marketingu společnosti Škoda Auto ČR.

Pro zasazení vesmírné tematiky do českých reálií si značka vybrala Žižkovskou televizní věž, kterou přeměnila v „českou raketu“ a pomocí kombinace záběrů reálných lokací v okolí vysílače a digitálních filmových technologií ji virtuálně vyslala na oběžnou dráhu.

Odstartování kampaně podporují uživatelská videa.

Pro jejich rozšíření spolupracuje značka s influencery z řad umělců, sportovců či jiných celebrit a se známými YouTubery. Na videa navazuje webová stránka ve stylu sci-fi www.ceskaraketa.cz, kde je možné projít prostřednictvím animovaného 3D modelu vysílače, umístěného na oběžné dráze, a virtuální asistentky vozem Superb. Možné je převést vybranou kombinaci barev a kol do interaktivního vizualizéru.

Pod kampaní je podepsána digitální agentura Mustard.

-stk-