T-Mobile se v nové kampani zaměří na VoLTE

pondělí, 24. srpna 2015, 10:00 Reklama MediaGuru

Na podzim pokračuje T-Mobile v „agentské kampani“ s Ivanem Trojanem.

Mobilní operátor T-Mobile podpoří v podzimní kampani dvě služby, jednou z nich bude i VoLTE (Voice over LTE). Tu nabízí v České republice operátor zatím jako jediný, na světě je mezi prvními. Technologie VoLTE má urychlovat spojení hovoru, zlepšovat jeho kvalitu a umožnit současné datování během volání.

Kampaň, jež poběží od začátku září v televizi, outdooru, tisku, na internetu a na prodejnách, pokračuje v letošním konceptu s tajným agentem v podání Ivana Trojana. Ten se přesouvá pod helikoptéru, kde si i navzdory hluku díky VoLTE bez problému zavolá domů. V kampani mu bude sekundovat opět Kristina Svarinská, nově i Terezie Holá a Roman Mrázik coby Zloun.

T-mobile-53
Roman Mrázik v roli Zlouna, foto: T-Mobile
T-mobile-90
Ivan Trojan a Roman Mrázik s režisérem Danielem Růžičkou (vlevo), foto: T-Mobile
T-mobile-110
Akční scéna z připravovaného spotu, foto: T-Mobile

Kreativní koncept kampaně připravila agentura Saatchi & Saatchi, její internetovou část má na starosti Ogilvy & Mather, o BTL se nově stará Havas Worldwide Prague. Na instore komunikaci se podílí agentura Proboston Creative. Produkci zajišťuje AdWood. Režie spotů se ujal Daniel Růžička, který s T-Mobile spolupracoval již na sérii s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje Mediacom.

-stk-