Dny Marianne zapojí 6 tisíc obchodů, titul redesignuje

pátek, 11. září 2015, 11:42 Tisk MediaGuru

V pátek 11. září startuje největší nákupní akce v Česku, pořádá ji magazín Marianne.

Patnáctý ročník největší nákupní akce v České republice Dny Marianne zahajuje v pátek 11. září a potrvá po celý víkend do 13. září. Pořádající vydavatelství Burda Praha avizuje v letošním ročníku znovu nárůst počtu obchodů, do akce se letos zapojí přes šest tisíc prodejen v Česku i na Slovensku. V loňském roce to bylo 5,5 tisíce obchodů.

V zářijových číslech časopisů Marianne a Marianne Bydlení najdou čtenáři přes 500 slevových kuponů – více než 400 pro Českou republiku a více než 100 pro Slovensko. Poprvé v historii Dnů Marianne mají svou oddělenou část nabídek také e-shopy. Zájemci tak mohou nakupovat z domova, a to díky speciálnímu kódu, uvedeném na kuponu. Při nákupech v partnerských obchodech je sleva jako vždy platná po předložení slevového kuponu. Slevy dosahují až 70 %.

V rámci akce Dny Marianne se zvyšuje i objem tržeb, které obchodníci po dobu víkendových nákupů inkasují. V loňském ročníku dosáhly tržby 405 mil. Kč, čtenářky uplatnily víc než 372 tisíc nákupních kuponů. I v letošním roce je pro nakupující připravena speciální aplikace s geolokací. K dnešnímu poledni registrovala 21 tisíc stažení, je určená pro systémy iOS i Android.

Patnáctý ročník nákupní akce je také spojen s významným redesignem časopisu Marianne. Ten se už nechce omezovat věkem, proto upustil od svého sloganu „Život začíná ve třiceti“. „Marianne byla vždycky kamarádkou a taková zůstane i nadále. Za patnáct let se ale změnilo mnoho věcí a Marianne chce přinášet stále něco nového,“ popsala změny šéfredaktorka Petra Švecová. Značka Marianne se dnes už netýká jen tištěného magazínu, ale své kanály má i na sociálních sítích.

V tištěném segmentu spadají pod Marianne i časopisy Marianne Bydlení, Marianne Venkov a Styl a pravidelné speciály, které během roku vycházejí. Prodaný náklad všech titulů Marianne se pohybuje na úrovni 100 tisíc výtisků. S aktivitami na internetu a dalšími kanály představuje kumulovaný zásah brandu Marianne 730 tisíc lidí.

-mav-