TNS Aisa zpracuje pilotní crossmediál pro ATO

pondělí, 28. září 2015, 09:00 TV, Výzkum MediaGuru

Přípravný projekt před vypsáním nového výběrového řízení zpracuje agentura TNS Aisa.

Vítězem výběrového řízení Asociace televizních organizací (ATO) na realizaci pilotního projektu crossplatformního měření videoobsahu se stala agentura TNS Aisa. Její nabídka nejlépe vyhověla požadavkům zadání, zdůvodnila svůj výběr ATO.

Na poptávku ATO odpovědělo celkem pět výzkumných společností, z nichž tři byly předmětem závěrečného posuzování hodnotící komise.

Právě komplexní měření videoobsahu na všech obrazovkách a mobilních zařízeních je ambicí ATO pro příští projekt měření sledovanosti televizního vysílání v letech 2018-2022. „Od praktické zkušenosti s pilotním projektem si ATO slibujeme upřesnění jednotlivých výzkumných parametrů a snazší nastavení veřejné zakázky, v jejímž režimu výběrové řízení ATO probíhá,“ zdůvodnila ATO.

TNS Aisa, vedená Bronislavem Kvasničkou (na fotografii), tak zajistí pilotní projekt, který bude předcházet vypsání výběrového řízení na nového realizotára měření sledovansoti videobsahu ve zmiňovaných letech 2018-2022. Tendr na měření pro toto období má být podle dřívějších informací ATO vypsán v prvním nebo druhém čtvrtletí roku 2016. Peoplemetrové měření televizní sledovanosti v současnosti zajišťuje společnost Nielsen Admosphere na základě smlouvy s ATO pro období 2013 - 2017.

-mav-