Atmedia zvýší ceny o 10 %, upravila obchodní balíčky

čtvrtek, 29. října 2015, 10:52 Reklama, TV MediaGuru

Zastupitelství tematických stanic Atmedia upravilo počet balíčků, které nabízí TV inzerentům.

Atmedia se v roce 2016 rozhodla reagovat na rostoucí poptávku, která převyšuje nabídku a zvyšuje pro další rok cenu svých balíčku v průměru o 10 %. Ke změně došlo také u sezónních koeficientů, kde Atmedia zvýšila koeficient v měsících březen a září, uvedla společnost, která na reklamním trhu zastupuje 27 tematických stanic.

Firma také sdělila, že pro rok 2016 zjednodušuje obchodní nabídku, zadavatelé budou opět moci nakupovat ve třech cílových skupinách (15+, 15-54, 4-14). V nabídce je celkem šest balíčků. Oproti letošnímu roku se ruší balíčky atwoman a atmen, zůstávají atkids (4-14) a atadults (15+). Novinkou je balíček attractive, obsahující 15 stanic, prodávaných na skupinu 15-54. Stejně jako letos jsou k dispozici balíčky atmax a atsmart, do kterého je možné zapojit TV Šlágr, neměřené TV, sponzoring či product placement.

V novém roce už nebude Atmedia zastupovat stanice Mňam TV a Nickelodeon, které přecházejí do zastupitelství Media Club. Novinkou pro rok 2016 je kanál TV Praha. 

Mezi novinky roku 2016 Atmedia zařazuje možnost rozšíření dětského balíčku atkids o online inzerci na portálu televizní stanice Disney Channel. Atmedia pokračuje v nabídce speciálního partnerství s motoristickou událostí v podobě Formule 1, kterou exkluzivně vysíla Sport 1 HD a Sport 2 HD. 

Složení balíčků Atmedia, kliknutím zvětšíte
Složení balíčků Atmedia, kliknutím zvětšíte

Detaily obchodní politiky Atmedia pro rok 2016 si můžete prohlédnout zde: Atmedia_obchodni politika 2016_public

-mav-