Flema: Grand Prix pro kampaň Trosečníci na D1

čtvrtek, 22. října 2015, 21:06 Reklama MediaGuru

Desátý ročník patřil kampani Trosečníci na D1, z agentur bodovaly Kaspen/Jung von Matt a OMD.

Hlavní cenu z letošního ročníku mediální soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, získala kampaň Trosečníci na D1 pro Vodafone od agentury OMD Czech. Své ceny letos Flema rozdala již podesáté.

„Letošní ročník můžeme označit za velmi úspěšný pro české agentury. Takovou situaci jsme už dlouho nezažili," uvedl René Jež z pořádající společnosti Flemedia. V pěti kategoriích zvítězily české kampaně a pouze v jedné slovenská. Inovativní agenturou se stala Kaspen/Jung von Matt následovaná agenturami OMD Czech a PHD. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Vodafone Czech Republic. Za ní skončily Mondelez a Volkswagen.

Kampaň Trosečníci na D1 byla připravena v rámci komunikačních aktivit na podporu turbo internetu společnosti Vodafone. Její podstatou byla soutěž dvou tříčlenných týmů poblíž dálnice D1, které jen s turbo internetem a základními zásobami začaly soutěžit o 300 tis. Kč. Na soutěži se podílela i TV Prima, která poskytla mediální prostor, a divize Fuse z Omnicom Media Group, která se zaměřuje na nestandardní TV projekty. Trosečníci na D1 zvítězili i v kategorii Nejlepší kampaň.

Cenu za Nejlepší využití televize si odnesly Jägermeister a agentura Kaspen/Jung von Matt za kampaň k mistrovství světa v hokeji "Nehejtuj, fandi jako meister". Pomocí sponzorských vzkazů reagoval na negativní komentáře fanoušků.

Kategorii Nejlepší využití digitálních médií vyhrála značka Axe (Unilever ČR) a mediální agentura PHD. Ta si odnesla nejvyšší ocenění za sérií internetových videí, která pomáhala spojovat Axe s galantním chováním.

Druhé zlato večera si odnesla agentura Kaspen/Jung von Matt, a to za nejlepší outdoorovou kampaň s „mluvícím" golfem.

V rádiové kategorii získala první místo kampaň pro Mondelez – Bebe Dobré ráno - Ranní vstávání agentury Carat CR & SK.

BeBe Dobre rano

V kategorii Nejlepší malá kampaň se prosadila slovenská agentura Starmedia za kampaň Hřejivé Vánoce, která byla připravena pro společnost RWE Gas.

Hrejive vanoce

Ocenění v kategoriích Inovativní zadavatel a Inovativní agentura 

Inovativní zadavatel

1. Vodafone CR
2. Mondelez International
3. Volkswagen

Inovativní agentura

1. Kaspen/Jung von Matt
2. OMD Czech
3. PHD ČR

Přehled vítězných kampaní a agentur 10. ročníku soutěže Flema Media Awards

klient agentura kampaň
Nejlepší využití TV Jägermeister Kaspen/Jung von Matt Nehejtuj, fandi jako meister
Nejlepší využití digitálních médií Axe PHD Etiketa 21. století
Nejlepší využití OOH Volkswagen Kaspen/Jung von Matt Mluvící Golf Sportsvan
Nejlepší využití rádia Mondelez International Carat CR & SR Ranní vítězství
Nejlepší kampaň Vodafone CR OMD Czech Trosečníci na D1
Nejlepší malá kampaň RWE Starmedia Hrejivé Vianoce
Grand Prix Vodafone CR OMD Czech Trosečníci na D1

K 10. výročí soutěže byla udělena speciální ocenění Česká agentura desetiletí a Slovenská agentura desetiletí. V Česku ji získala mediální agentura Starcom MediaVest Group a na Slovensku Starmedia.

Česká agentura desetiletí

1. Starcom MediaVest Group
2. Mediacom Praha
3. MEC Czech

Slovenská agentura desetiletí

1. Starmedia
2. MEC Slovakia
3. digita.sk

-mav-