Prima nebude prodávat Barrandov, cenu zvýší o 6 %

čtvrtek, 15. října 2015, 15:49 TV MediaGuru

Media Club údajně nepočítá s tím, že by v příštím roce prodával reklamu pro TV Barrandov.

Televizní skupina Prima, respektive její zastupitelství Media Club, připravila několik změn ve své obchodní politice pro rok 2016. Na tiskové konferenci představil obchodní politiku Media Clubu pro rok 2016 její ředitel Ladislav Dianiška.   

K hlavním změnám se řadí změna prodejní cílové skupiny z 15+ na 15-69, úprava složení kanálů v reklamním balíčku, úprava některých sezónních indexů či zrušení agenturních bonusů.

Složení stanic Media Clubu od 1.1. 2016

Prima_Balík

Součástí bundlu Media Clubu mají být v příštím roce všechny kanály skupiny Prima včetně nových stanic (Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max, Prima Comedy Central), stanice skupiny Óčko a nově kanály Nickelodeon a TV Mňam. Ve složení Media Clubu absentují pro příští rok kanály TV Barrandov. Podle ředitele Media Clubu v tuto chvíli Prima se zastupováním kanálů skupiny Barrandov v příštím roce nepočítá, situace se ještě může změnit, ale podle managementu Primy to není příliš pravděpodobné. "Nedohodli jsme se na podmínkách, rozdíly jsou teď tak velké, že to nevypadá na dohodu," dodal generální ředitel Primy Marek Singer. 

Základní cena CPP se zvýší orientačně o 6 %, uvedl šéf Media Clubu. Zvyšují se některé sezónní indexy (platí pro období leden-březen a červen-září) a také koeficienty pro umístění v off-prime time a v prime-time (PT ze stávajících 100 na 105, OPT ze 75 na 80).

Měsíční indexy Media Clubu pro rok 2016

měsíc index
leden 0,8
únor 0,9
březen 1,25
duben 1,4
květen 1,4
červen 1,3
červenec 0,8
srpen 0,8
září 1,3
říjen 1,4
listopad 1,4
1.-18.12. 2016 1,2
19.-31.12. 2016 0,8

Už dříve oznámenou změnou je zrušení agenturních bonusů. Oba nejsilnější komerční televizní subjekty tak ustoupily od vyplácení bonusů agenturám, Nova bonusy zrušila před dvěma lety.

Media Club bude i nadále nabízet online reklamu, rozhlasovou reklamu na stanicích Radio United Services (včetně Rádia Impuls) a z tištěných médií pak čtvrtletní magazín Prima Fresh.

-mav-