Fáborský chce prorazit v Londýně, pořádá PPC Tribe

středa, 18. listopadu 2015, 13:00 Internet & Mobil MediaGuru

Společnost Marketing Festival chystá na jaře 2016 konferenci o PPC v Londýně.

Společnost Marketing Festival, kterou vlastní Jindřich Fáborský, zamýšlí pohnout nabídkou světových konferencí o PPC. Na konec dubna příštího roku připravuje v Londýně konferenci o PPC s názvem PPC Tribe, kterou chce vyzvat stávající světové konference, které se tématu věnují. „Navštívil jsem řadu konferencí o PPC ve světě, a přestože mají třeba silný brand, jejich úroveň je nízká. Koncept je velmi podobný Marketing Festivalu,“ uvedl v rozhovoru pro MediaGuru.cz Fáborský. Obsah londýnské konference je ale směřován výhradně k PPC.

Rozhodnutí zkusit uspět i v zahraniční konkurenci označuje za největší dobrodružství svého života. „Náklady představují 16 milionů korun, což je řádově výše, než kolik stojí pořádání Marketing Festivalu v Česku. V Londýně jsou ceny za pronájem, catering a také řečníky v jiné rovině,“ popsal.

Fáborský založil v Anglii společnost Marketing Festival Ltd, která je pořadatelem plánované akce PPC Tribe. Za místo konání zvolila centrum Londýna, několik stovek metrů od Big Benu. „Je to monumentální prostor. Počítáme zde s jednou přednáškovou místností, která pojme víc než tisíc účastníků. Program chceme držet podobně jako v Česku – workshopy, dva přednáškové dny, případové studie,“ popisuje.

Stejně jako v případě Marketing Festivalu nabídne PPC Tribe pouze dvě ceny –  395 liber pro prvních 600 prodaných vstupenek a 495 liber pro zbývajících 500 vstupenek. Obvyklé ceny velkých konferencí přitom dosahují cca 1 tis. liber. Strategií Marketing Festivalu je lístky nerozdávat. Stejné tomu má být i v Londýně. „Neexistuje, že půlka lidí přijde zadarmo,“ říká.

PPC Tribe chce stavět na základech, které má osvědčené z pořádání Marketing Festivalu: náročný obsah, prvotřídní spíkři, kvalitní catering, doprovodné party. „Považuji to za revoluci. Chceme říct, že to bude nejodbornější PPC konference na světě. Našel jsem velké kapacity, nastavil velmi vysoká pravidla. Myslím, že máme hodně co nabídnout,“ věří Fáborský, podle kterého se náklady na akci vrátí, pokud se prodá alespoň 700 vstupenek.

PPC Tribe jde tak do konkurence například s konferencí Hero Conf, která se letos poprvé uskutečnila i v Evropě, a to právě v Londýně. Dosud se pořádala pouze v Americe. Fáborský věří, že zájem přitáhne i díky komunikaci, která si nebude brát servítek. „Budeme říkat, že oborové konference si nechávají platit za spíkry, podvádějí s lístky, mají špatný obsah. Nebojíme se to říci tak, jak to je,“ uvádí.

Logo_PPC Tribe

PPC Tribe proběhne  27.– 29. dubna 2016 v Central Hall Westminster v Londýně. Mezi potvrzené řečníky patří například Martin Roettgerding (Německo, Bloofusion), Richard Fergie (Velká Británie, E-analytica), Phil Pearce (Velká Británie, freelancer) či  Adam Wilson (Velká Británie, TripAdvisor). Prodej vstupenek začne 8. prosince 2015.

Celý rozhovor s Jindřichem Fáborským zveřejníme příští týden.

-mav-