Vánoce očima české reklamy

Kofola
Podívejte se na výběr letošních českých vánočních reklam. Přejeme vám krásné a pohodové Vánoce.

České reklamy s vánoční tematikou povětšinou pracují s nadsázkou. Výběr dárků, čas obdarování nebo výhody měkkých dárků, to jsou témata, s nimiž zadavatelé pracují. Vedle tradičních zadavatelů, jako jsou mobilní operátoři či obchodní řetězce, jsou před svátky stále více slyšet i e-shopy.

Mobilní operátoři se letos zaměřili na rychlý internet LTE nebo nabídku televize. O2 nabízí O2 TV, T-Mobile svou Mobilní televizi a Vodafone do aplikace Můj Vodafone zabalil mimo jiné i HBO GO na dva měsíce zdarma. Všichni tři hráči pokračují v době Vánoc se zavedeným komunikačním konceptem – O2 opět obsadil Jiřího Havelku, T-Mobile, který letos využil i chatovací aplikaci WhatsApp, se pustil do závodů na horách s Ivanem Trojanem a Vodafone se na Vánoce připravuje s Jiřím Vyorálkem.

Kofola na Vánoce nasadila dnes již tradiční spot s prasátkem. Dobu shánění dárků však letos využila i k nabídce svých akcií. S odkazem na možnost „darování zlatého prasátka“ mohou lidé akcie společnosti vyhrát, nebo koupit svým blízkým pod stromeček.

IKEA v regionální kampani, která běží kromě České republiky také v Maďarsku a na Slovensku, zdůrazňuje čas strávený s blízkými a s tím spojené oslavy v pohodlí domova.

Milka na Vánoce děkuje těm, kteří musí o svátcích pracovat. Na speciální microsite představuje příběh kurýra, doktorky, hasiče, číšnice nebo hlasatelky rozhlasu. O to, které zaměstnání si zaslouží největší projev vděčnosti, může veřejnost hlasovat. O profesi, která získá nejvíc hlasů, vznikne krátký film.

promo-online-cz

Obchodní řetězce vsadily před Vánocemi na osvědčené sales kampaně. Albert nabízí za nasbírané body pohádková DVD nebo nádobí Cuisinox, na nádobí sází také Billa, zatímco v Penny Market si lze sestavit Penny Vesničku. Řetězce zároveň do svých sortimentů zařadily i prémiové privátní značky – Lidl nabízí Deluxe, Kaufland Exquisit, Billa Premium a Penny Selection.

Obchodní řetězce zařazují do sortimentu prémiové privátní značky.

Obchodní řetězce zařazují do sortimentu prémiové privátní značky.

Z oblasti financí si na vánoční notu zahrála online banka Zuno, která u lidí testuje vánoční empatii. Komerční banka obsadila stejně jako v loňském roce pražské metro i kino Lucerna, jehož je partnerem. Tentokrát místo kapříků přeje vypečené Vánoce a nabízí k tomu i pár receptů na vánoční cukroví. S motivem pečení si letos hraje i finanční skupina Wüstenrot, která „peče“ hypotéku.

Wustenrot

Pojišťovna Allianz před stromečkem nabízí životní pojištění Rytmus risk.

Před vánočními svátky investují do reklamy čím dál více i e-shopy. Kromě Alza.cz má letos intenzivní kampaň také Mall.cz, online obchod s módou Zoot.cz či CZC.cz. Mall.cz má vánoční strom přání, Zoot.cz se zaměřil na měkké dárky a CZC.cz představuje se svými zaměstnanci Vánoce geeků.

-stk-

 

 

 

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE