Porsche ČR: Marketingové investice určíme podle vývoje

PorscheCR_Loga
Jsme s výhledem na letošní rok optimističtí, říká Franz Pommer, jednatel importéra Porsche ČR.

Společnost Porsche Česká republika, importér automobilů koncernových značek Volkswagen, Audi, Seat a Volkswagen Užitkové vozy, má za sebou úspěšný rok. Celkem na českém trhu dodala zákazníků 47 443 vozů, což představuje meziroční nárůst o 35 %. Obrat celé společnost překročil hranici 25 miliard korun, tedy o téměř osm miliard korun více než loni. Optimisticky se firma dívá i na letošní rok. Podle vývoje prodejů hodlá také navyšovat i své investice do marketingu jednotlivých značek. „Pokud se bude letošní rok vyvíjet tak dobře, jako ten loňský, budeme v porovnání s uplynulým rokem navyšovat naše marketingové investice, investovat budeme zejména do značek Audi a Seat. Rozhodujeme se měsíc od měsíce, ale jsme s výhledem na letošní rok optimističtí,“ řekl na dotaz MediaGuru.cz Franz Pommer, jednatel Porsche ČR.

Značka Volkswagen uvede na českém trhu letos nový komunikačně-strategický koncept Think New. Podporovat bude rovněž nové modely, zejména svou stěžejní novinku roku – Tiguan. Ta bude zařazena i do nové roadshow Touareg 4×4 academy. I nadále bude Volkswagen partnerem běžeckých eventů společnosti RunCzech, pokračovat bude také v podpoře českého florbalu.

https://youtu.be/I98zazXSppw

Audi, které letos představí nové modely A4 allroad, Q2, R8 Spyder a také A5 a Q5, se ve svých marketingových aktivitách dlouhodobě buduje spojení se zimními sporty. Ve spolupráci se Svazem českých lyžařů rozvíjí svůj Audi Ski Team, čítající aktuálně osm členů, včetně Šárky Strachové nebo Ondřeje Banka. Dále je značka partnerem Špindlerova Mlýnu nebo závodu Audi SnowJam. Aktivní je ale i v golfu se svým Audi quattro cup či v rámci veslařských závodů Pražské primátorky.

Seat se v nadcházejícím roce bude marketingově soustředit především na launch nového modelu A-SUV. Oslaví 20 let modelu Cupra. Už v lednu zahájí zimní 4Drive Roadshow pro rodiny na testování modelů s pohonem všech kol. I nadále zůstává značka partnerem Českého atletického svazu, rovněž pokračuje s Petrem Fulínem, jenž jezdí závody FIA ETCC s modelem Seat Leon Cup Racer.

Poslední automobilová značka z portfolia importéra – Volkswagen Užitkové vozy – přijde letos s faceliftem svého modelu Amarok. Ve spolupráci se Svazem českých lyžařů plánuje testovací jízdy 4Motion Experience. Dále podporuje Jizerskou 50 či závodu pro hobby běžce SkiTour. Rovněž bude rozvíjet loni spuštěnou půjčovnu užitkových vozů Das RentAuto.

Letošní ambicí Porsche ČR je si udržet a posílit podíl na trhu. „Budeme dělat vše pro to, abychom uspokojili rostoucí potřeby zákazníků,“ uvedl jednatel společnosti Vratislav Strašil s tím, že v letošním roce budou nemálo investovat do IT infrastruktury a reflektovat tak nastupující trend digitalizace automobilů. Prodejní síť rozšiřovat společnost nehodlá. „Plánujeme však její modernizaci, facelift čeká Volkswagen, některé aktivity proběhnou i Audi. Seat už modernizaci realizuje,“ dodal.

-stk-

 

Zařazeno v rubrice: Marketing

DISKUSE