Scandalist obnovuje bulvární deník Bleskově.cz

Bleskove_cz_16
Společnost Scandalist uvádí v novém bulvární web Bleskově.cz, doménu koupila od Economie.

Vydavatelství Scandalist ze skupiny Scandal Media Group spustilo bulvární deník Bleskově.cz. Znovu uvedení tradičního titulu má být podpořeno výraznou komunikační kampaní v rádiích a online médiích. Staronový titul tak bude soutěžit především se zavedenými značkami, jako jsou Super.cz (Seznam.cz), Blesk.cz (Czech News Center), Extra.cz (Extraonline) či nedávno spuštěným titulem Expres.cz (Mafra).

Bleskově.cz od roku 2004 provozovala společnost Centrum Holdings, dnes součást vydavatelství Economia. Domény Bleskově.cz v roce 2015 koupila skupina Scandal Media Group, vlastník vydavatelství Scandalist, a následně provedla relaunch projektu. Nové Bleskově.cz přináší především zpravodajství, politiku a šoubyznys. Zaměření titulu má vystihovat headline „Zprávy, politika, showbyznys – Bleskově“ – rychlé pokrytí společenských a politických témat atraktivní formou.

„Projekt Bleskově.cz s jedenáctiletou tradicí vhodně zapadá do našeho portfolia on-line vydavatelských aktivit. V posledních třech letech jsme investovali významné prostředky do spuštění a propagace několika volnočasových titulů, z nichž nejúspěšnější je společensko-politický portál inStory.cz s neustále rostoucí návštěvností (aktuálně 170 tis. reálných uživatelů měsíčně podle NetMonitoru) a bulvárně-společenský VIPstory.cz. Scandalist nedávno uvedl na trh také další společenský on-line magazine Staronline.cz, který cílí na mladší cílové skupiny se zájmem o šoubyznys. Nyní rozšiřujeme náš záběr o titul Bleskove.cz, který má za sebou bohatou historii,“ říká spolumajitel skupiny Vítek Koldinský. Velký potenciál vidíme v budoucí tzv. brand extention značky Bleskove.cz dodává spolumajitel Karel Vágner.

Nová podoba serveru Bleskově.cz.

Nová podoba serveru Bleskově.cz.

Scandal Media Group

Scandal Media Group vlastní mediální podnikatelé Karel Vágner a Vítek Koldinský. Akvizice domény Bleskově.cz by měla posílit pozici digitálního vydavatelství Scandalist na českém trhu. Do jejího portfolia se řadí nově influence marketing agentura, zajištující komplexní služby v oblasti on-line marketingu a sociálních sití Social Pie, ATL agentura S!360, agentura na plánování a nákup digitálních médií Programmatic Media, mediální poradenství, celebrity a PR management pod značkou Scandal!, vydavatelské aktivity společnosti Scandalist, PR agentura Fruit Factory, e-commerce projekt Bon Affaire nebo software společnost RedButton Technologies. Součástí portfolia jsou i podíly v největší středoevropské fotobance Profimedia.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil

DISKUSE