Do čela OMD jde Jiří Herian, PHD vede Luděk Hatoň

Haton_Herian
Omnicom Media Group představuje změny v personálním obsazení svých agentur.

Novým managing directorem mediální agentury OMD se od 1. února 2016 stává Jiří Herian. V této pozici nahrazuje Marcela Náhlovského, který z vedení agentury odchází.

Jiří Herian stál v posledních pěti letech v čele sesterské mediální agentury PHD. Před tím řídil agenturu Attention!Media (rovněž ze skupiny Omnicom Media Group). Se skupinou Omnicom Media Group je spjat dlouhodobě. Začínal v roce 1997 jako planning manažer v agentuře Media Direction (dnes OMD) a v roce 2003 stál u zrodu agentury Attention!Media. V roce 2010 se přesunul na post managing directora PHD.

Jiří Herian

Jiří Herian

Místo Jiřího Heriana na čele agentury PHD zaujme Luděk Hatoň, který dosud zastával v  PHD post client service directora. V mediálním odvětví začínal jako planner v agentuře Universal McCann, od roku 2008 byl mediálním manažerem PHD, kde se o tři roky později vypracoval na post client service directora.

Luděk Hatoň

Luděk Hatoň

Přesuny jsou mezi sesterskými agenturami skupiny Omnicom Media Group i na pozicích finančních ředitelů. Stávající finanční ředitel PHD Jan Bartoš se od 1. března přesune na post finančního ředitele OMD, ze kterého odchází Karel Žalud. Na místo finanční ředitelky PHD pak v rámci skupiny přejde z nákupního sdružení Opera stávající členka představenstva PHD Dagmar Jindrová.

-mav-

Pozn.: Provozovatelem serveru MediaGuru.cz je agentura PHD.

Zařazeno v rubrice: Marketing, Personálie, Reklama

DISKUSE