Proměna: Výnosy časopisů v desetiletém srovnání
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Influencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI. Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální odhady.
Neznámý útočník dnes dopoledne umístil na zpravodajský web České noviny (ČN), který provozuje Česká tisková kancelář (ČTK), smyšlené texty.
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Mediální skupina Mafra oznámila, že v pátek 12. dubna ukončí vydávání bezplatného regionálního týdeníku 5plus2.
O koupi zdarma distribuovaného týdeníku 5+2 jedná mediální skupina Mafra se společností A 11, vydavatelem regionálního týdeníku Náš region.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
Týdeník 5plus2, jehož vydávání Mafra ukončila, byl financován z prodeje inzerce. Už dohodnuté objemy Mafra přesměruje do svých jiných regionálních produktů a titulů.
Šéfredaktor Světa motorů a integrovaného newsroomu motoristických titulů Czech News Center Zbyšek Pechr opouští po 15 letech mediální skupinu. Jeho kompetence přebírají Petr Benzl a Petr Slováček.
Pokud společnost Albatros dorovná nabídku společnosti Mafra, má na ochrannou známku předkupní právo.
Josef Šlerka na několika příkladech ukazuje, že generativní AI nemusí být nepřítelem novináře, ale naopak jeho spojencem.
Rozsáhlou digitální proměnou prošel v uplynulém roce magazín Reportér. Co všechno obnášela, shrnuje v případové studii agentura FatChilli for Publishers, která transformaci vedla a realizovala.
Reportérka Zuzana Vlasatá vysvětlila na workshopu Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, jak fungují tzv. SLAPPs - strategické soudní spory proti novinářům.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky chce dlouhodobě podporovat regionální žurnalistiku, chápe ji jako klíčovou pro demokratické fungování společnosti, říká výkonný ředitel David Klimeš.
BurdaMedia Extra prodlužuje o den konání jarní části své největší nákupní akce Dny Marianne.
Petr Pavel se zúčastní první ze série regionálních debat, které pod titulem „Prezident mluví“ spouští redakce Deníku v rámci cest prezidenta po regionech.