Proměna: Výnosy časopisů v desetiletém srovnání
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Příjmové zdroje pro vydávání časopisů se v průběhu deseti let změnily, ukazuje srovnání FIPP.
Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra Vagenknecht.
O koupi zdarma distribuovaného týdeníku 5+2 jedná mediální skupina Mafra se společností A 11, vydavatelem regionálního týdeníku Náš region.
Provozní ředitel společnosti Kaprain Jan Kolací bude novým místopředsedou představenstva mediální skupiny Mafra.
Několik časopisů dokázalo i přes obtížný vývoj na trhu meziročně svou čtenost navýšit, ukazují nová data výzkumu čtenosti Media projektu.
Josef Šlerka na několika příkladech ukazuje, že generativní AI nemusí být nepřítelem novináře, ale naopak jeho spojencem.
Průměrný prodaný náklad deníků v loňském roce se opět snížil, nejprodávanějším deníkem byl opět Blesk.
Skupina Kaprain podnikatele Karla Pražáka může převzít mediální společnosti Mafra a Londa. Rozhodnutí Úřadu na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) je už pravomocné.
Rozsáhlou digitální proměnou prošel v uplynulém roce magazín Reportér. Co všechno obnášela, shrnuje v případové studii agentura FatChilli for Publishers, která transformaci vedla a realizovala.
Mediální skupina Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka zřídila novou pozici pro řízení obchodu celé skupiny. Do jejího čela přišla Zuzana Tylčerová.
Větší nabídku videa a zapojení sociálních sítí plánuje pro rok 2024 mediální společnost BurdaMedia Extra. Svou reklamní nabídku staví na propojení printu, digitálu a eventů.
Plánovat dnes na vydavatelském trhu ziskovost jako před deseti a více lety je nereálné, myslí si Tomáš Tkačík, který vydávání tištěných titulů zasvětil svůj celý profesní život.
Blesk a MF Dnes zůstávají nejčtenějšími ve skupině celostátních deníků. Zároveň společně s Metrem vykázaly v ročním srovnání nejlepší výsledek. Mezi regionálními deníky má nejvyšší čtenost Deník.
Téměř třicet lidí tvoří nově v mediálním domě Czech News Center (CNC) tým pro obsahovou spolupráci. V jeho čele je Lucie Zadák Pěnkavová.
Na konci února odejde Bohumil Pečinka z Reflexu a stane se komentátorem Týdeníku Echo.