Březen vyšel nejlépe skupinám Prima a Barrandov
V širší divácké skupině 15+ dosáhly nejvyššího podílu opět stanice České televize.

Stanice České televize zůstaly v širší divácké skupině 15+ v celodenním vysílání nejsledovanější televizní skupinou, když zaznamenaly souhrnný podíl ve výši 30,7 %. Ve srovnání s loňským stejným obdobím si nejvýrazněji polepšily skupiny Barrandov a Prima. V meziročním srovnání poklesl podíl skupiny Nova, a to v průměru o necelých 5 procentních bodů. Nova ale nadále zůstává nejsilnější skupinou v kategoriích 15–54 a 15–69.
Skupina Barrandov si meziročně polepšila o téměř tři procentní body (15+), v mladších skupinách 15–54 a 15–69 o téměř dva procentní body. Vylepšené výsledky hlavního kanálu Prima zvýšily celkový podíl skupiny o 1,2 proc. body v širší skupině 15+, výrazněji si ale skupina Prima pomohla v mladších skupinách, kde se její podíl zvýšil o téměř dva procentní body. Ještě viditelnější byl nárůst podílu skupiny Prima v hlavním vysílacím čase, kde si v 15–54 meziročně polepšila o více než 4 procentní body.
Skupina Nova v hlavním vysílacím čase ve své cílové skupině 15-54 dosáhla souhrnného podílu 38,5 %, což bylo o více než šest procentních bodů méně než ve stejném období loni. Podobné výsledky se týkaly skupiny Nova i v dalších sledovaných diváckých kategoriích (prime-time).
V celkovém podílu na reklamním trhu zůstává v celodenní sledovanosti v 15+ nejsilnější Česká televize, v 15–69 byl těsně nejsilnější Media Club a v 15–54 skupina Nova.
Podíl TV skupin (%), březen 2016, celý den, změna vs. březen 2015
celý den | 15+ | meziroční změna (pb.) | 15-54 | meziroční změna (pb.) | 15-69 | meziroční změna (pb.) |
ČT celkem | 30,72 | 0,51 | 25,07 | -0,2 | 28,54 | -0,25 |
Nova Group | 28,26 | -4,67 | 33,43 | -4,71 | 30,05 | -4,41 |
Prima Group | 22,48 | 1,23 | 22,94 | 1,9 | 23,02 | 1,8 |
Barrandov Group | 6,79 | 2,94 | 4,71 | 1,97 | 5,94 | 2,42 |
Atmedia | 2,9 | -0,31 | 2,22 | -0,14 | 2,48 | -0,26 |
Óčko Group | 0,71 | 0,01 | 1,31 | 0,03 | 0,86 | 0,04 |
ostatní | 7,67 | -0,05 | 9,52 | 0,6 | 8,51 | 0,22 |
Podíl TV skupin (%), březen 2016, prime-time, změna vs. březen 2015
prime-time | 15+ | meziroční změna (pb.) | 15-54 | meziroční změna (pb.) | 15-69 | meziroční změna (pb.) |
Nova Group | 33,9 | -6,03 | 37,45 | -6,27 | 35,31 | -6,03 |
ČT celkem | 29,24 | 1,91 | 23,73 | 0,03 | 26,97 | 0,8 |
Prima Group | 23,44 | 2,75 | 25,49 | 4,29 | 24,54 | 3,83 |
Barrandov Group | 4,97 | 1,23 | 3,36 | 0,95 | 4,24 | 0,91 |
Atmedia | 2,21 | -0,29 | 1,7 | -0,04 | 1,9 | -0,24 |
Óčko Group | 0,33 | 0,03 | 0,6 | 0,07 | 0,41 | 0,06 |
ostatní | 5,63 | 0,18 | 7,22 | 0,63 | 6,29 | 0,4 |
Podíl reklamních TV skupin (%), březen 2016
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
-mav-