Lukáš Polák končí v čele obchodu Burdy Praha

středa, 06. dubna 2016, 11:31 Lidé MediaGuru

Obchodní ředitel Lukáš Polák odchází z vydavatelství Burda Praha.

Vydavatelství Burda Praha se rozhodlo po vzájemné dohodě ukončit spolupráci s obchodním ředitelem Lukášem Polákem. Ve vydavatelství skončí 30. dubna 2016, uvedla společnost v oficiálním oznámení.

Veškeré záležitosti spojené s inzercí přebírají v rámci svých svěřených brandů inzertní ředitelky Markéta Jelínková a Anna Říhová. Ředitelky budou odpovědné jak za printovou a eventovou, tak za digitální inzerci svých značek, zároveň budou zodpovídat i za divizi Customized Publishing.

„Lukáš Polák odvedl v Burda Praha pořádný kus práce. Patří mu mé poděkování a respekt

za dlouholeté úsilí, které věnoval širokému portfoliu našeho mediálního domu, obzvláště

pak v náročném období po fúzi vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000. Značnou

mírou se také podílel na upevnění pozice Burdy Praha jako číslo jedna na lifestylovém

trhu,“ uvedla generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová.

Burda Praha důvody odchodu neuvedla. Lukáš Polák označil Petru Fundovou „za nejlepší nadřízenou, kterou jsem kdy měl”.

Markéta Jelínková je inzertní ředitelka lifestylového portfolia Burdy Praha, Anna Říhová inzertní ředitelka portfolia časopisů pro ženy, pro muže a zájmových titulů. Do budoucna není vyloučen příchod nového obchodního ředitele.

Lukáš Polák byl obchodním ředitelem Burdy Praha poté, co převzala bývalé vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 od roku 2012. Do Burdy, resp. tehdejšího HF 2000 přišel v roce 2004.

-mav-