Joj Media House loni v Česku vylepšila své výnosy

středa, 18. května 2016, 15:04 Outdoor MediaGuru

Většinový vlastník společnosti BigBoard Praha je s výsledky v roce 2015 spokojen.

Slovenská mediální společnost Joj Media House, která je na českém mediálním trhu vlastníkem společnosti BigBoard Praha (60 %), zvýšila v loňském roce výnosy z mediálních aktivit v Česku. Provozní výnosy společnosti na českém trhu dosáhly v loňském roce 34,7 mil. euro (cca 946 mil. Kč), což v meziročním srovnání znamenalo 5% nárůst.

Celkový výsledek hospodaření byl ale loni v Česku ztrátový (-1 mil. euro). Jde o velmi podobný výsledek, kterého firma dosáhla v roce 2014 (-825 tis. euro).

Joj Media House působí na slovenském, českém a rakouském mediálním trhu. Celkové výnosy z mediálních aktivit společnosti v uvedených zemích představovaly loni 152 mil. euro (cca 4,2 mld. Kč), což ve srovnání s předchozím rokem 2014 znamená 8% vylepšení. Výnosově nejsilnější je pro Joj Media House slovenský trh (84 mil. euro v roce 2015), kde provozuje televizní stanice skupiny Joj.

Vývoj na trhu venkovní reklamy v České republice v roce 2015 hodnotí Joj Media House jako příznivý. Podotýká, že skupině BigBoard Praha se podařilo dosáhnout vyššího nárůstu výnosů a upevnila tak své vedoucí postavení na trhu venkovní reklamy. K upevnění pozice pomohla BigBoardu i loňská akvizice společnosti Qeep. Portfolio rozšiřovala firma BigBoard i v letošním roce, když získala 50% podíl v D & C Agency, která je 48% vlastníkem firmy Erflex (provozuje síť navigačních ploch). 

-mav-