IEA: Grand Prix za efektivní digitál si odnáší Lego

čtvrtek, 02. června 2016, 21:30 Internet & Mobil, Reklama MediaGuru

Grand Prix 10. ročníku Internet Effectiveness Awards si odnáší Lego za svůj vánoční seznam přání.

Soutěž Internet Effectiveness Awards (IEA) ocenila 2. června v pražském sídle společnosti Microsoft již podesáté efektivní a přínosná internetová řešení a užitečné online aplikace. Porota letos hodnotila 68 projektů, z nichž na shortlist se jich v devíti kategoriích dostalo 37. Grand Prix si odnesla společnost Lego za svůj vánoční seznam přání Lego Wish list. Po dvou cenách získaly agentury Dark Side, Media Factory a Wunderman.

Agentura Dark Side bodovala se svým projektem Česko v datech a kampaní Philips Click & Style - Stvořen pro výzvy.

Media Factory získala ocenění za práci pro Volkswagen Financial ServicesJak prodat auto beztížně a kampaně na podporu prodeje USSPA. Wunderman si odnesla ceny za kampaně Neboj se exotiky a Chytrá pětistovka.

Přehled výsledků Internet Effectiveness Awards 2015

Cena Řešení Dodavatel
Spotřební zboží a služby
1. místo Lego Wish List 2015 Lego Trading
2. místo Celoroční kampaň na FB pro Zoot Business Factory
3. místo Philips Click & Style - Stvořen pro výzvy Dark Side
Online obchod
1. místo Euronics VIVmail
2. místo LevneElektrocz - celková modernizace v r. 2015 Unipex CZ
3. místo Mailkit email remarketing pro Lekarna.cz Mailkit
Banky, pojišťovnictví a finance
1. místo řešení ČMSS House Game Underline
2. místo Komerční banka FG Forrest
3. místo neuděleno
Auto-moto
1. místo VWFS: Jak prodat auto beztížně Media Factory
2. místo neuděleno
3. místo neuděleno
Telekomunikace a IT služby
1. místo Nečekám, žiju! McCann-Erickson
2. místo Sazkamobil: Milionové dárky Symbio Digital
3. místo Redesign HW sekce webu O2 Etnetera
Cestovní ruch a doprava
1. místo Mobilní aplikace Můj vlak České dráhy
2. místo Nebojte se exotiky Wunderman
3. místo Chytrá pětistovka Wunderman
Průmysl a energetika
1. místo Certifikované zděné domy a dřevostavby na klíč Efecto Creatives
2. místo Elkov klub - věrnostní program pro Elkov elektro Aitom Digital
3. místo kampaně na podporu prodeje USSPA Media Factory
Neziskový sektor, lidská práva, životní prostředí
1. místo Skutečný dárek Comtech Group
2. místo Česká ragbyová unie - ženy Made by Vaculik
3. místo Reklamní kampaň pro mobilní aplikaci Záchranka Česká pojišťovna
Společnost, politika, kultura
1. místo Česko v datech Dark Side
1. místo Český slavík Mattoni 2015 Get Boost Media
2. místo neuděleno
3. místo Kauza 3 NET servis

-stk-