Burda rozvíjí speciální projekty, zavádí novinky

středa, 10. srpna 2016, 14:10 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Burda přichází s dalšími speciálními klientskými projekty, které nabízí v rámci svého portfolia.

S upravenou obchodní strategií svých onlinových titulů, s novými online formáty a dalšími možnostmi speciálních projektů vstupuje do podzimních měsíců vydavatelství Burda Praha. Divize Burda Digital nadále pokračuje v rozvíjení konceptu Burda 360°, který spočívá v propojování tištěných titulů, online titulů, sociálních médií, e-mailingu či nákupních akcí. Součástí konceptu jsou i videa, knihy (edice Apetit), eventy, mobilní aplikace a digitální verze tištěných titulů. Klientům tak dává možnost využít celého reklamního portfolia Burdy v online a v offline médiích. „Jsme schopni pro klienty připravit a realizovat řešení šité na míru, a to napříč všemi kanály,“ říká Renáta Hybká, Head of Digital Sales and Advertising

Online portfolio Burdy v současnosti čítá 12 webů, celková návštěvnost dosahuje měsíčně 520 tisíc reálných uživatelů z PC, 300 tis. RU z mobilu a 135 tis. z tabletu. Na sociálních sítích Facebook, Twitter a Instragram osloví celkově více než 0,5 milionu uživatelů. „Naše vydavatelství zároveň disponuje databází pro zasílání newsletterů čítající cca 400 tisíc unikátních adres, samozřejmostí je možnost cílení na vybranou skupinu příjemců. Databázi využíváme jak pro komunikaci se čtenáři, tak pro klientské kampaně,“ uvedl Tomáš Hůlka, Head of Online Administration.

Koncept Burda 360°.
Koncept Burda 360°.

Divize Burda Digital upravila nový inzertní ceník od začátku července. Novinkou od roku 2017 pak bude možnost nakupovat imprese nejen po týdnech, ale i po vybraných dnech. „Imprese tak bude možné rozložit do vybraných dnů, což bude pro uživatele atraktivnější, a tím přinese klientům i vyšší CTR," vysvětlila Hybká. Novinkou je také formát footerboard umístěný ve spodní části stránky, kterou tím uzavírá. „Footerboard, do kterého je možné rovněž umístit video, je vhodné kombinovat zejména s brandingem,“ nastínil Hůlka.

Nově byla spuštěna platforma Tracdelight performance, se kterou Burda exkluzivně spolupracuje, a která umožňuje organicky propojit redakční obsah a produkty s možností přímého nákupu inzerovaného produktu. Uživatelé tak můžou proklikem nakoupit výrobky, o kterých si přečtou redakční článek.

V rámci speciálních projektů Burda Digital letos například realizovala testování produktu pro Lancome. Čtenářky titulů Burdy testovaly nový produkt Énergie de Vie a poskytovaly hodnocení na internetu a sociálních sítích. Za 14 dnů Burda získala 10 tisíc nových kontaktů. Od září s klientem spustí další fázi testování. Testovat bude také titul Maxim, a to i s pomocí youtuberů, kteří se zaměří na launch nových notebooků společnosti Microsoft.

Ukázka: Testování produktu na Elle.cz.
Ukázka: Testování produktu na Elle.cz.

Speciální projekty si letos vyzkoušeli např. také klienti Tiffany v podobě klientské sekce na Elle.cz, Nespresso v podobě video kampaně či Philips s projektem Jarní detox, ve kterém se propojily redakční recepty a online reklama.

Nedílnou součástí speciálních projektů jsou i eventy. Největší z nich – Dny Marianne – startuje už za měsíc. Uskuteční se ve dnech 16.-18. září 2016.

-mav-

Foto: Burda Praha