Mafra postavila vlastní kreativní oddělení

úterý, 30. srpna 2016, 11:45 Tisk, TV MediaGuru

Vedle vlastních značek se chce Mafra Creative ucházet v tendrech i o externí zakázky.

Mediální skupina Mafra vytvořila vlastní kreativní oddělení Mafra Creative, zaměřené na reklamní video produkci, tj. natáčení spotů, znělek a upoutávek. Využívat ho mají jak jednotlivá média skupiny Mafra, která pracují s videoobsahem (iDnes.cz, Playtvak.cz, Óčko TV a slovenská HN TV), tak se počítá i s tím, že Mafra Creative bude obsluhovat také externí zadavatele.

Mafra Creative má také vytvářet veškerou kreativu pro kampaně skupiny Mafra a její jednotlivé značky. To mediální skupině přinese roční úspory v řádech milionů korun. Slibuje si od toho také větší flexibilitu při výrobě kampaní.

"Naším cílem je vytvářet inhouse veškerou kreativu pro naše marketingové účely. Chceme jít na trh i s externími nabídkami, to znamená, že se zúčastníme i tendrů a chceme nabízet klientům kreativní služby. Věříme, že můžeme mít šanci mezi středními a malými firmami," uvedl v rozhovoru pro MediaGuru.cz ředitel videoobsahu skupiny Mafra Vladimír Mužík.

Nové oddělení Mafra Creative řídí Jakub Strýček, marketingový ředitel Mafry.

Celý rozhovor s Vladimírem Mužíkem připravujeme.

-mav-