Olympijské kampaně globálních sponzorů

středa, 03. srpna 2016, 07:15 Reklama MediaGuru

Olympiáda za chvíli začíná. Její globální partneři oslavují v kampaních odhodlání i úsilí sportovců.

Letní olympijské hry v Riu začínají už 5. srpna a oficiální olympijští partneři naplno spouští své olympijské kampaně. Sponzoři Mezinárodního olympijského výboru ve svých globálních reklamních spotech povětšinou oslavují úsilí a odhodlání sportovců, ale i přátelství a propojení celého světa.

Coca-Cola se ve své globální kampani #ThatsGold zaměřuje na všechny „zlaté momenty“ v životě, nejde tedy jen o zlaté olympijské medaily, ale i o nezapomenutelné okamžiky obyčejného dne.

McDonald’s vzdává v rámci svého dětského olympijského programu hold přátelství dětí napříč zeměkoulí.

Společnost Procter & Gamble dále rozvíjí svůj olympijský komunikační koncept „Děkuji, maminko“, s nímž oslavuje maminky olympioniků.

Své olympijské kampaně mají však i jednotlivé značky z portfolia P&G. Gillette ukazuje trnitou cestu za sportovním úspěchem. Fotbalista Neymar Jr., plavec Ning Zetao, cyklista Andy Tennant a desetibojař Ashton Eaton nechávají nahlédnout do svého soukromí, poznamenaného brzkým vstáváním, rodinnými hádkami i nedostatkem času na děti.

Značka Always navazuje na svou úspěšnou kampaň „Like a Girl“. V novém spotu nabádá, aby se dívky nevzdávaly sportů, které je baví, i když právě nesplňují představy okolí.

Samsung ve svém reklamním spotu zdůrazňuje sjednocující sílu olympiády. Z národních hymen zemí světa vytvořil hymnu „globální“.

Visa v kampani s nadsázkou „dokumentuje“ cestu „superolympioniků“ do Ria, kterou ji, nemálo usnadňují moderní platební možnosti.

O kampaních partnerů Českého olympijského týmu se můžete dočíst zde

-stk-