R2B2 rozšířila mobilní reklamu o přímé volání

středa, 24. srpna 2016, 08:20 Internet & Mobil MediaGuru

R2B2 přichází s další novinkou v programatické reklamě, zavádí funkci přímého volání.

Současné mobilní reklamní kanály rozšířila společnost R2B2 o novou funkci - Click 2 Call. Mobilní programatická reklama je nabízena na mobilních verzích předních českých webů (např. idnes.cz, lidovky.cz nebo nova.cz). Rozměry kreativy jsou 500 x 200 pixelů.

Výhodou mobilní programatické reklamy má být udržení kontaktu s uživatelem pomocí funkce rolování kreativy. To má umožnit nové propojení inzerentů a zákazníků. „Na rozdíl od klasické reklamy, která odkazuje na web, nová funkce Click 2 Call místo toho po kliknutí vytočí telefonní číslo. To mobilní reklamě dodává další prvek, a pro inzerentyi zákazníky se tak otevírají nové možnosti,” uvedl Stanislav Mottl, manažer R2B2. Dodal, že kliknutím na reklamu se vytočí telefonní číslo, které může odkazovat například na podporu. Zákazník tak nemusí hledat telefonický kontakt na webových stránkách.

Funkce může být výhodná pro služby a produkty, u kterých je telefonní rozhovor konverznější (rezervace restaurací, hotelů či různé last minute objednávky) než proklik na web.

K vytvoření není potřeba žádných zvláštních nastavení. Na webových stránkách R2B2 je ke stažení šablona, do které se pak v nákupní platformě Adform doplní číslo a vlastní kreativa. Mobilní branding s Click 2 Call má všechny programatické výhody včetně geografického cílení nebo spouštění podle časových rozvrhů..

R2B2 se zaměřuje na oblast programatického obchodu s reklamou napříč všemi mediatypy. Programaticky prodává nativní reklamu. Provozuje platformu programatického prodeje printové reklamy. Dále se zaměřuje na využití programatiky v televizním a OOH prostředí.

click_2_call_1

-mav-