David Martinásek nastoupil do agentury PHD
Mediální agentura PHD rozšiřuje svůj tým o nového client service directora.
Mediální agentura PHD posiluje svůj klientský tým na klíčovém postu, když novým client service directorem se od září stal David Martinásek. V PHD se bude věnovat rozvoji v oblasti digitálních technologií, pracovat bude pro nové klienty. Má dlouholeté zkušenosti jak s prací v mediální agentuře, tak na straně zadavatele.
Martinásek před příchodem do PHD pracoval jako client service director v mediální agentuře Mediacom. Předtím zastával více než čtyři roky pozici global digital director v centrálním týmu Škoda Auto agentury Mediacom, kde se staral především o globální digitální komunikaci automobilky. Na klientské straně má zkušenosti ze společnosti Unilever (communication channel manager). Své začátky na mediálním trhu má spojeny s TV Nova a Regie Radio Music.
„David pro mě symbolizuje velice vzácný mix lídra s bohatými zkušenostmi a zároveň velkou motivací posouvat věci nadále dopředu. Jeho příchod je pro nás investicí do budoucna a souvisí s dynamickým rozvojem PHD v posledních dvou letech. Chceme maximálně využít Davidova potenciálu v oblasti digitálních služeb a nových technologií, kde na začátku podzimu uvedeme několik přelomových inovací,“ řekl Luděk Hatoň, managing director PHD.
-mav-
Pozn.: Agentura PHD je provozovatelem serveru MediaGuru.cz.