Dny českého piva chtějí přilákat lidi do hospod

úterý, 13. září 2016, 07:00 Marketing MediaGuru

Už počtvrté se konají Dny českého piva. Pivovary lákají na speciály i pivní menu.

V poslední třetině září odstartuje čtvrtý ročník Dnů českého piva. Aktivně se do nich zapojí šest tisíc hospod a restaurací po celé České republice. „Naším cílem je prostřednictvím této akce podpořit konzumaci čepovaného piva a zároveň připomenout a podpořit unikum tradiční české hospody,“ vysvětluje František Šámal, předseda pořádajícího Českého svazu pivovarů a sladoven.

Dny českého piva zahájí v pátek 23. září symbolickým narážením sudů a přípitkem a vyvrcholí 1. října Dnem otevřených pivovarů. Po celou dobu se budou podávat pivní speciály, které doplní hlavní kulinářská specialita – kančí se šípkovou omáčkovou.

Kromě speciálů podpoří pivovary akci i komunikačně. Nejsilněji do ní investuje Staropramen, který u této příležitosti připravil speciální kampaň „Extra důvod se sejít“, s níž chce lidi nalákat do 700 svých hospod a restaurací na Extra chmelenou nepasterizovanou 12.

„Důležitost, kterou oslavám Dnů českého piva přikládáme, dokládá i speciálně vytvořený televizní spot na podporu tohoto svátku,“ říká Petra Chovancová, senior brand manager značky Staropramen. Kromě televize, kde bude spot vysílán na stanicích skupiny Prima, poběží také v rádiu na všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, outdooru a také na internetu. Doplní ji komunikace v místě prodeje, v hospodách a restauracích.

Společnost Plzeňský Prazdroj uvařila ke Dnům českého piva limitovanou várku piva Gambrinus První chmel. Spotřebitelé budou moci navštívit také jednotlivé pivovary nebo přijít na Pilsner Fest, který oslavuje první várku piva Pilsner Urquell. „K této příležitosti využijeme především digitální aktivaci přes Facebook, kde budeme, jako již tradičně, zvát lidi k návštěvě hospod a restaurací. Dále Facebook využijeme i k pozvánce na noc otevřených pivovarů,“ popisuje za Plzeňský Prazdroj Jakub Jedlinský.

Heineken se ke Dnům českého piva připojí se svou značkou Březňák, jež uvařila k svátku svatého Václava, patrona českého piva, speciální polotmavé pivo Märzen. „Naši zákazníci dlouhodobě vyhledávají sváteční speciální piva k mimořádným příležitostem. Tou je samozřejmě i oslava svátku svatého Václava,“ dodává manažer značky Březňák Petr Syřiště.

MarzenOriginalBreznak-NaDrevu-stk-