Lidl podpoří moravská vína, opět s Vašutem

pondělí, 17. října 2016, 16:00 Reklama MediaGuru

Po nabídce francouzských vín přichází Lidl s víny moravskými. Tváří kampaně bude opět Marek Vašut.

Lidl začne od 31. října nabízet ve svých prodejnách moravská vína. Navazuje tak na úspěšné týdny francouzských vín, které společnost poprvé uvedla před čtyřmi lety. Nabídkou lokálních vín chce podpořit regionální vinaře. Nový sortiment bude komunikovat 360° kampaní s Markem Vašutem, jenž se již tradičně spojuje s propagací vinařské nabídky Lidlu.

„Už od loňského podzimu jsme začali moravská vína vybírat. Výsledkem je nabídka 57 druhů vín od 21 moravských vinařů,“ vysvětlil Michal Farník, jednatel společnosti Lidl. Výběr vín měl na starosti someliér Jakub Král. 

Lidl_Moravska vina (5)

Lidl_Moravska vina (3)

Lidl_Moravska vina (4)

Nabídka bude podpořena kampaní v televizi, rádiu, tisku, na internetu a na prodejnách. V televizi bude nasazen 45“ imageový spot s Markem Vašutem v hlavní roli.

Lidl začal rozvíjet svou vinařskou nabídku poprvé před čtyřmi lety. Tehdy poprvé přišel s „Týdnem francouzských vín“. Některá vína se od té doby z časově omezené nabídky dostaly do stálého sortimentu.

-stk-