Na bankovní trh vstoupí nová značka Creditas

středa, 26. října 2016, 10:55 Marketing MediaGuru

Od 1. ledna 2017 začne na českém trhu působit nová bankovní značka Banka Creditas.

Po získání bankovní licence vstoupí v lednu 2017 na trh nová bankovní značka – Banka Creditas, dosavadní hráč na poli záložen. Záložna Creditas působí v České republice od roku 1996, kdy byla založena ještě pod názvem „1. Třebíčská záložna, spořitelní a úvěrní družstvo“, od roku 2010 používá název současný. Nyní má téměř 20 tisíc členů, objem aktiv dosahuje více než 10 miliard korun.

Nová značka bude ve své image zdůrazňovat český původ, tradici, důvěryhodnost, poctivost a srozumitelnost. „Budeme bankou se silnými kořeny: máme českého majoritního vlastníka, chceme financovat místní firmy a projekty. Navážeme také na to, v čem jsme za 20 let ukázali kvalitu, tedy na zhodnocování úspor, financování českých SME a platební styk v cizích měnách,“ řekl předseda představenstva Creditas Vladimír Hořejší. Majoritním vlastníkem je investor Pavel Hubáček, jenž stojí za investiční skupinou Unicapital, zbylé podíly budou držet současní družstevníci. 

Důležitost bude kladena rovněž na individuální vztah s klientem. „Budeme stavět na vztahu s klientem a na jednoduchých, srozumitelných produktech bez skrytých kliček,“ popsal Vladimír Hořejší s tím, že strategickým cílem je organický růst do úrovně středně velké banky. „Chceme být pro klienty jejich hlavní bankou. Zákazník by měl mít u nás pocit privátního retailového bankovnictví,“ doplnil Radim Synek, člen představenstva odpovědný za retail, s tím, že budou zaměřovat jak na fyzické, tak právnické osoby. Od ledna nabídne Creditas spořící účet, během roku představí také investiční produkty. Vedení účtu a základní služby budou zdarma.

Vizuální identitou chce Creditas podtrhnout svou srozumitelnost a konzervativnost. Logo pracuje s písmeny B a C, z barevného spektra využívá odstíny modré, jež symbolizují stabilitu a racionalitu. Pod vizuální identitou je podepsáno studio Dynamo design. Vstup banky na trh podpoří od začátku ledna také marketingová kampaň, která bude k vidění v televizi, outdooru i na internetu. Cílit bude především na spotřebitele starších 35 let. 

Logo a způsob práce s průhledem
Logo a způsob práce s průhledem

Pobočky, jichž by v průběhu roku mělo být otevřeno celkem 16, budou umístěny ve většině krajských měst, včetně Prahy. „Některé z dosavadních 14 poboček přemístíme do atraktivních a větších prostor. V interiéru se zaměříme na příjemnou atmosféru, komfort, k dispozici budou také moderní technologie,“ dodal Kamil Rataj, člen představenstva a ředitel úseku provozu a IT. Od začátku roku by mělo v novém konceptu fungovat sedm poboček, v průběhu roku budou v novém konceptu přetvořeny zbývající. Na návrhu designu se podílela společnost Morris design. 

BC_pobocka_vizualizace1

BC_pobocka_vizualizace2

-stk-