Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Placené propagaci ze strany influencerů důvěřuje 39 % z těch, kteří mají na takové příspěvky názor. Více než tři pětiny v takovou propagaci ale důvěru nemají, ukazují výzkum ResSolution Group.
Streamingová služba Disney+ zahájí od 7. října vysílání přenosů z Ligy mistryň UEFA, první ochutnávku má ale připravenou již za pár dní. V pátek 19. září od 12:00 nabídne los ligové fáze v Nyonu, který určí program říjnových utkání.
Operátor Vodafone začal znovu využívat speciální programovou pozici s označením 0, kde diváci nově najdou nabídku z videotéky Prima+, dostupné v rámci nových tarifů společnosti. V minulosti se tu vysílala reality show Starhouse.
Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.
Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.
Telly plánuje spustit v následujících měsících vlastní tematické kanály, podobně jako například Vodafone, a v první polovině roku 2026 představí i vlastní videotéku. Operátor odhalil své další směřování novinářům na čtvrtečním setkání.
Vstup platformy TN Live do služby Oneplay přinesl zlom pro její existenci. Po modernizaci studia i profesionalizaci samotného vysílání se pracuje na dalším vývoji, jehož výsledky Nova odhalí v následujících měsících.
Na letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P v praxi.
Zahajuje nová platforma pro placený obsah tvůrců Komunita.com. Konkurovat chce HeroHero.
Novinář Vladimír Piskáček spouští nový projekt Vlny.cz, díky kterému získají předplatitelé za 149 Kč měsíčně přístup k několika videopodcastům. Jsou mezi nimi tvůrci podcastu Přepište dějiny, Nora Fridrichová nebo kouč Marian Jelínek.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.