Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Kyberšikana je problémem, který se dotýká už většiny českých dětí a mladistvých ve věku 11-21 let. Vyplývá to z výzkumu, který si zadal operátor T-Mobile.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se stal seriál Případy 1. oddělení, kterému se podařilo i v divácké skupině 15+ těsně přeskočit dosud vedoucí seriál Specialisté. Nejsledovanějším pořadem celého dne bylo hokejové utkání Německo - Česko s 1,5 mil. diváků.
Amazon představil ambiciózní plány pro svou streamovací službu Prime Video, která v příštích dvou letech nabídne řadu nových seriálů a filmů. Mezi chystanými tituly jsou pokračování úspěšných sérií i zcela nové projekty.
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a celého dne byl opět další díl seriálu Vraždy v kraji s 1,1 mil. diváků starších 15 let. Následovala komedie Když lumpa trápí pumpa, která dosáhla o pár tisícovek lepšího výsledku v 15-54.
Televizní diváci se stále obracejí na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli tomu, že mají pocit zvýšené hlasitosti při vysílání reklamy. Podle RRTV ale provozovatelé televizního vysílání zákon neporušují.
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Televizní diváci se stále obracejí na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli tomu, že mají pocit zvýšené hlasitosti při vysílání reklamy. Podle RRTV ale provozovatelé televizního vysílání zákon neporušují.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.