Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Podobně jako Seznam.cz pracuje na své domovské stránce s nekonečným proudem zpráv od svých i externích zdrojů, nabízí podobné řešení nově také Centrum.cz.
Cílem je posílit roli FDb jako komunitního prostoru pro filmové fanoušky i odborníky.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší, jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.
Český audiovizuální průmysl si v roce 2024 vybral pauzu v době nevýhodných pobídek a soustředil se na přípravu podmínek pro nový růst, stoupla česká VOD tvorba a reklama.
Do 1. ledna 2027 se má v sousedním Německu snížit počet rozhlasových veřejnoprávních okruhů ve všech šestnácti spolkových zemí ze 70 na 53. Svou představu o vývoji Českého rozhlasu nastínil i René Zavoral.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic. Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones z Adformu.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom Media Group.
První velká audio kampaň jen v onlinovém prostředí pro značku Velux potvrdila sílu digitálního audia, ukázal test zastupitelství Radiohouse.
CNN Prima News plánuje pro letošní sněmovní volby nejrozsáhlejší volební pokrytí. Zároveň prochází digitální transformací, jejímž cílem má být dosažení maximálního zásahu napříč tuzemskými zpravodajskými platformami.