Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.
Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.
Inzertní prostor videoreklamy zastupitelství Media Club se od května rozšiřuje o videotéku Canal+.
Influencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování, cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela Krchová.
Google už potřetí odkládá postupné vypínání podpory souborů cookies třetích stran ve svém prohlížeči Chrome. Nově pracuje s termínem začátku roku 2025.