Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Seriál Polabí udržuje i v druhém týdnu vysílání vedoucí pozici v úterý večer po 20:00 v divácké skupině 15+. Následuje seriál Komisařka Florence a poté Bratři a sestry. Tento seriál se zároveň stal nejsledovanějším ve skupině 15-54.
Česká televize představila své volební vysílání k volbám do Poslanecké sněmovny. Superdebatu s účastí nejsilnějších lídrů zařadí dříve než obvykle, ve vysílání ČT1 a ČT24 ji přinese v neděli 28. září od 20:00.
Kateřina Šafaříková vede od září názorovou rubriku Seznam Zpráv, podcast 5:59 převzal Martin Jonáš.
Mediální podnikatel Pavel Hájek, dříve aktivní pouze na Vysočině, oznámil záměr vybudovat distribučně plně nezávislou skupinu tím, že spouští digitální transformaci všech televizních a rozhlasových projektů pHmedia.
Provozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají především čistě digitální hráči, popisuje odhadovaný letošní vývoj reklamních investic Pavel Koreň.
Provozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají především čistě digitální hráči, popisuje odhadovaný letošní vývoj reklamních investic Pavel Koreň.
Michal Buzek bude v Seznamu rozvíjet datovou analytiku a strategii týkající se využití dat a datových produktů.
Od pondělí 1. září rozšiřuje společnost Media Bohemia svou nabídku v digitálním rozhlasovém multiplexu DAB+ společnosti RTI cz. Kromě dvou zcela nových stanic přibudou i Hitrádia, dle jednotlivých regionů.
Většina Čechů vnímá jako největší hrozbu na internetu sexuální zneužívání dětí a související obsah, zatímco porušování autorských práv nebo prodej padělků považuje za méně škodlivé než lidé v jiných evropských zemích.
Ve stínu úspěšnějších konkurentů Spotify nebo Apple Music funguje již jednu dekádu hudební streamingová služba od Googlu. Nové funkce mají rozšířit výběr pro fanoušky audia všech žánrů, například spolupráci s Bandsintown.
Agentura TK media zveřejnila ceny spoluprací s mikroinfluencery a makroinfluencery u dvou instagramových formátů.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Pondělní valná hromada společnosti BigBoard Praha přijala změny ve složení představenstva a dozorčí rady a schválila změnu stanov týkající se převoditelnosti akcií. Novým akcionářem se zároveň stala společnost J&T Arch Investments.