Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Plex zařadil do bezplatné nabídky Live TV nový sportovní kanál ITV Deportes a stanici Bizaar věnovanou animaci, které rozšiřují žánrové spektrum o španělsky cílený sport a kurátorský mix anime i animované pop‑kultury.
První souboj nových seriálů vyzněl v divácké skupině starší 15 let pro Polabí. Seriál vysílaný na TV Prima se tak stal nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00. Seriál Bratři a sestry konkurenční Novy měl lehce vyšší výsledek v 15-54. V 18-69 bylo nejsledovanější Polabí.
Pondělní valná hromada společnosti BigBoard Praha přijala změny ve složení představenstva a dozorčí rady a schválila změnu stanov týkající se převoditelnosti akcií. Novým akcionářem se zároveň stala společnost J&T Arch Investments.
Streamingová služba Netflix sjednotila uživatelské prostředí Apple TV s dalšími televizními aplikacemi. Tím ukončila dlouhodobě odlišnou podobu, která se lišila od verzí dostupných v dalších smart TV platformách.
Necelá polovina českých e-shopů zcela opomíjí e-mail marketingovou komunikaci se svými zákazníky, zjistila studie od Sherpas Tech.
Nova chce podzimním programem navázat na letošní výsledky, kdy se jí podařilo navýšit podíl na trhu. Programová ředitelka skupiny Nova Silvia Majeská věří, že podzimní program je silný a že si najde své publikum.
První souboj nových seriálů vyzněl v divácké skupině starší 15 let pro Polabí. Seriál vysílaný na TV Prima se tak stal nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00. Seriál Bratři a sestry konkurenční Novy měl lehce vyšší výsledek v 15-54. V 18-69 bylo nejsledovanější Polabí.
Pondělní valná hromada společnosti BigBoard Praha přijala změny ve složení představenstva a dozorčí rady a schválila změnu stanov týkající se převoditelnosti akcií. Novým akcionářem se zároveň stala společnost J&T Arch Investments.
Necelá polovina českých e-shopů zcela opomíjí e-mail marketingovou komunikaci se svými zákazníky, zjistila studie od Sherpas Tech.
Nova chce podzimním programem navázat na letošní výsledky, kdy se jí podařilo navýšit podíl na trhu. Programová ředitelka skupiny Nova Silvia Majeská věří, že podzimní program je silný a že si najde své publikum.
Místo klasického seznamu odkazů se uživatelům stále častěji zobrazují AI-generovaná shrnutí odpovědí. Tato změna chování nutí marketéry přemýšlet jinak nejen o SEO, ale i o výkonnostních kampaních, přibližují zástupci agentury Taste.
Streamovací platformy stále více investují do sportovních práv, která se stala klíčovým tahákem pro diváky i inzerenty, všímá si Erika Luzsicza.
Růst podporuje především e-commerce a sociální sítě, zatímco do popředí vstupují nové technologie včetně umělé inteligence a personalizace obsahu, shrnuje studie o vývoji online reklamy do roku 2030.
Operátor optického internetu ČEZNET, který patří do energetické Skupiny ČEZ, začal nabízet v uplynulých měsících svým zákazníkům i placenou televizní službu.
Podcasty pravidelně poslouchá více než polovina internetové populace, tedy zhruba 4,8 milionu lidí. Největší nárůst zaznamenaly skupiny mezi 25 a 44 lety, ale přibylo i starších posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Českého rozhlasu.