Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Také čtvrteční večerní hokejový zápas české reprezentace s výběrem Maďarska ovládl televizní obrazovky. Sledovalo ho přes 1,4 mil. diváků (15+) při podílu 45 %. Komerční televize v očekávání tohoto výsledku nenasadily své seriály Kamarádi a Jedna rodina.
Operátor T-Mobile v rámci hospodářských výsledků za první kvartál letošního roku informoval, že atakoval hranici 304 tisíc zákazníků. Významnou novinkou telekomunikační firmy bylo zejména zpřístupnění videotéky Netflix.
Seriál z roku 2015 Vraždy v kruhu se stal nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 ve skupině 15+. Následovaly Extrémní proměny a Parťák na baterky, který zároveň dosáhl nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze deníku Metro.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Portál Ekonews nedávno spustil placenou sekci. „Naším cílem je pokrýt touto cestou zhruba 20 % našich ročních nákladů,“ říká jeho šéfredaktorka Martina Patočková.
Jak být relevantní v digitálním světě, kde už nestačí jen kvalitní produkt? Klíčem jsou data, autenticita, důsledná práce s komunitou a odvaha přizpůsobit se novým technologiím, zaznělo na konferenci Content First.
Populární jazykový model představil nové funkce, které z něho mohou udělat významného hráče na poli on-line nakupování.