Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Až do 17. srpna mají široká veřejnost i odborná porota příležitost nominovat své favority v ceně Křišťálová Lupa, která oceňuje projekty českého internetu.
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
Ještě v průběhu letošního léta budou mít předplatitelé Netflixu možnost sledovat živé přenosy a pořady NASA+ přímo ve streamovací platformě. Po WWE se tak americký gigant dostává k dalšímu zajímavému obsahu.
Seznam.cz si nově vyhrazuje i právo odmítnout reklamu, pokud tvrzení, se kterým inzerce pracuje, vyhodnotí projekt Demagog.cz na základě své metodiky jako nepravdivé nebo zavádějící.
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
Seznam.cz si nově vyhrazuje i právo odmítnout reklamu, pokud tvrzení, se kterým inzerce pracuje, vyhodnotí projekt Demagog.cz na základě své metodiky jako nepravdivé nebo zavádějící.
S rozšiřováním nástrojů generativní AI roste jejich role ve vyhledávání. První studie ukazují, jaký dopad přináší na organickou návštěvnost webů.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší, jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.
Český audiovizuální průmysl si v roce 2024 vybral pauzu v době nevýhodných pobídek a soustředil se na přípravu podmínek pro nový růst, stoupla česká VOD tvorba a reklama.
Do 1. ledna 2027 se má v sousedním Německu snížit počet rozhlasových veřejnoprávních okruhů ve všech šestnácti spolkových zemí ze 70 na 53. Svou představu o vývoji Českého rozhlasu nastínil i René Zavoral.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic. Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones z Adformu.