Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se stal seriál Případy 1. oddělení, kterému se podařilo i v divácké skupině 15+ těsně přeskočit dosud vedoucí seriál Specialisté. Nejsledovanějším pořadem celého dne bylo hokejové utkání Německo - Česko s 1,5 mil. diváků.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a celého dne byl opět další díl seriálu Vraždy v kraji s 1,1 mil. diváků starších 15 let. Následovala komedie Když lumpa trápí pumpa, která dosáhla o pár tisícovek lepšího výsledku v 15-54.
Televizní diváci se stále obracejí na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli tomu, že mají pocit zvýšené hlasitosti při vysílání reklamy. Podle RRTV ale provozovatelé televizního vysílání zákon neporušují.
Televizní diváci se stále obracejí na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli tomu, že mají pocit zvýšené hlasitosti při vysílání reklamy. Podle RRTV ale provozovatelé televizního vysílání zákon neporušují.
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit „na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický, zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.