Content First se zaměří na kreativitu a tvorbu videí

Akce již proběhla 24. 09. 2020

Konference Content First o obsahovém marketingu se uskuteční 24. září.

Content First 2019, zdroj: Internet Info

Content First 2019, zdroj: Internet Info

Řečníci konference Content First, která se uskuteční 24. září 2020 v pražském hotelu Jalta, se návštěvníky pokusí přesvědčit, že se stále vyplácí zkoušet nové cesty.

  • K nejatraktivnějším formátům stále patří videa. Příběh Mekáče jako úspěšného youtubera povypráví Martin Pistulka z agentury Follow Bubble.
  • Ondřej Sitta ze Seznam.cz se zaměří na to, proč lidé ignorují reklamu.
  • Filip Koubek z Motionlabu ukáže principy fungování personalizovaného videa a jeho konkrétní výsledky.
  • Kdy se vyplatí klasická reklama a kdy jít do bláznivého obsahu, ukáže na kampani značky Gambrinus Adam Špina z agentury Triad Advertising.
  • Dále má konference v hledáčku vertikální obsah optikou psychologie a reklamy, fungující obsah na sociálních sítích, user content, archetypy a esence značky a jejich využití pro propagaci. Organizátoři slibují i neotřelé triky, jak si ochočit kreativitu a kdy se vyplatí improvizovat.
  • Očima legislativy se na obsahový marketing podívá Andrea Pavelcová z eLegal.
  • Vystoupí i kreativní ředitelka kulturního magazínu Page knihkupectví Luxor Barbara Nesvadbová.

Další informace najdete v programu konference.

Právnické otázky mohou být při tvorbě obsahu ošemetné

sobota 3. října 2020

Content First: Sponzorovaný obsah dokáže zaujmout

úterý 29. září 2020