Content First ukáže i kontroverzní kampaně

Akce proběhne 28. 05. 2024

Tipy pro tvorbu fungujícího obsahu, nejnovější trendy nebo využití umělé inteligence probere konference Content First.

Contnet First 2023, zdroj: Internet Info

Contnet First 2023, zdroj: Internet Info

Jak firmy využívají AI a AR v kampaních, obsah založený na datech, ingredience pro fungující PR a spoustu tipů pro tvorbu rezonujícího obsahu a strategickou spolupráci s influencery přináší letošní konference Content First o obsahovém marketingu. Uskuteční se 28. května v pražském Hotelu Jalta.

Řečníci 11. ročníku konference Content First se letos zaměří na obsah založený na datech. Nabídne tipy pro tvorbu fungujícího obsahu, trendy na sociálních sítích a strategickou spolupráci s influencery. Nevynechá ani umělou inteligenci jako  pomocníka při tvorbě obsahu, který umí navrhnout koncept  textu, optimalizovat web pro vyhledávače, vystřihnout vizuál a  vytvořit  video.

Témata konference:

  • Tipy a zkušenosti, jak AI zapojit do kreativního procesu - od tvorby textů, videí až po testování kreativ.
  • Co přináší AR do kampaní.
  • Ochutnávky z kreativní kuchyně úspěšných značek jako Heineken nebo Angry Beards.
  • Pohled do dat a metrik na sociálních sítích.
  • Letošní trendy v obsahu na LinkedInu.
  • Uvedení značky na zahraniční trhy pomocí influencerů.
  • Přehled 9 chyb, kterých se (možná) dopouštíte při tvorbě obsahu z pohledu práva.
  • Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače.
  • Workshop: Vaše AI tvorba a právo v marketingu.

Ochutnávka přednášek:

  • Umělá inteligence: váš nejspolehlivější kreativec 

Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL Nikola Foktová ve své přednášce představí  rady, tipy a AI nástroje, které  pomohou zefektivnit tvůrčí proces.

  • Recept na úspěšné a obsahově silné PR

Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR nabídnou ukázky kampaní a komunikace lokálních pivních značek.

  • Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška...? 

Na tvorbu AI videa se zaměří Jakub Křenek z Adison. Shrne aktuální stav tvorby videí s využitím umělé inteligence a představí možnosti, které si každý účastník může vyzkoušet.

  • Proč (sakra) nepoužíváte AR?

Kreativní ředitel Petr Koubek z LCG New Media  předá své zkušenosti z úspěšných AR kampaní

  • Jak se může vyplatit kontroverze v komunikaci se zákazníky

Jan Trval, CEO Angry Beards, bude mluvit o tom, jak se dá kontroverze využít ve prospěch značky.

  • Jak uvést značku na nové trhy pomocí influencerů

Jak se vypořádat s kulturními rozdíly a jaký byl výsledek zmíněné kampaně z jednotlivých trhů? To na příkladu e-commerce firmy Trendyol ukáže Martin Fryč z World of Online.  

  • Jaké jsou aktuální trendy v obsahu na LinkedInu?

B2B marketérka Radka Legerská prozradí, jak letos psát na této sociální síti psát současně a přitom plnit marketingové i obchodní cíle.

Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář.